Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Når synes du det er naturlig å møte vennene til en ny partner og la ham eller henne treffe dine? Er i slutten av tjueårene hvis det har noen interesse. Mange bytter jo kjæreste ganske ofte, og jeg personlig synes ikke det er noe kult å være dame nr ørtogførti som blir presentert for vennene hans, så jeg synes godt man kan vente noen måneder før man drar inn gud og hvermann. Kjør debatt!

Videoannonse
Annonse
Gjest anonym
Skrevet

Jeg syntes ikke det finnes noe enkelt fasit svar på det. Jeg tror man skal føle selv når det føles naturlig å introdusere en ny kjæreste. Selv bodde jeg i et kollektiv da jeg ble sammen med kjæresten min, og han ble dermed introdusert nokså fort for mine venner.

Gjest Naria
Skrevet

For meg har det alltid vært naturlig at dette skjer allerede før vi blir sammen. Det er jo en naturlig del av det å bli kjent med hverandre. Dessuten tilbringer man jo ikke utelukkende one on one-tid med de man dater..

AnonymBruker
Skrevet

har to lange samboer forhold..et bak meg, og nr2 ble jeg gift med :) Og vi ble presentert for vennene til oss begge ganske så fort.( i begge forholda) Hvorfor vente?

Anonymous poster hash: 21d61...fa1
Skrevet

Spørs hvordan man møtes synes jeg. Men er man et snev av usikker på om det er på tide å møte vennene når spørsmålet dukker opp, så er man usikker på den nye partneren.

Gjest SweetSunshine
Skrevet

Synes godt det kan vente litt jeg, vil først at jeg skal være sikker på at dette er noe som kommer til å vare før jeg drar han med rundt til vennene mine. Men når jeg først er sikker på det, så har tidsaspektet lite eller ingenting å si. Da er det bare gøy å "vise han frem" :laugh:

Skrevet

Det pleier vel å bare skje. Eksen møtte flere av mine venner før vi ble sammen, da det var naturlig da vi hang mye sammen alle sammen. Med andre har det tatt tid.

Skrevet

Synes det hører til et forhold å møte vennene til hvernadre. Trenger jo ikke å ta hele vennegjengen med en gang men kanskje de nærmeste. Hyggelig om den man er sammen med kommer overens med vennene.

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid tatt et som det kommer. I ett forhold (som varte 2 år) hilste jeg kun på 2 av vennene hans. Dette fordi jeg hadde barn og var opptatt med mitt de gangene han var sammen med dem. De fleste av hans venner bodde langt unna. Han hilste på 3-4 av mine venner.

Min nåværende mann har jeg hilst på alle vennene til (så vidt jeg vet). De første eter allerede 2 uker sammen, og de siste i bryllupet vårt. Han har fortsatt ikke hilst på alle mine, men så er jeg ikke så utpreget sosial på kveldstid med mine venner på nåværende tidspunkt. Men de nærmeste har han hilst på.

Anonymous poster hash: 733ca...a5e
AnonymBruker
Skrevet

Vi møtte flere av hverandes venner en gang eller to før vi ble offisielt sammen, og jeg kjente/visste hvem de fleste av hans venner var før jeg ble kjent med han. Syns ikke det har noe for seg å vente med å la kjæresten og venner treffes om det passer seg slik, men blir også litt merkelig å arrangere et møte bare for å gjøre det, det bør liksom skje mer eller mindre naturlig.

Anonymous poster hash: 0d5f4...174
Gjest Guilty
Skrevet

Er ingen fasit på det. Møtte selv venner av hverandre og familie før vi ble sammen i det hele tatt, og også når vi holdt på. Det bare ble sånn naturlig, ikke noe vi planla :P

• 11 år senere...
Skrevet

Liker ikke sånn "nå skal jeg introdusere kjæresten min for vennene mine". Synes det er mye mer casual i en dating-fase, og bare "vi skal det og det, vil du være med? Ta med en kompis". Det er jo en del av det å bli kjent også. Synes det er kjedelig om dating bare skal være en date med oss to hver gang man ses. Mye hyggeligere å også gjøre noe sosialt innimellom, og utvide nettverket sitt. Før Tinder osv møttes man jo gjerne naturlig på fest og sånt, og da er det jo venner tilstede. 

Anonymkode: c4298...777

Skrevet
Gjest Naria skrev (På 24.6.2013 den 9.28):

For meg har det alltid vært naturlig at dette skjer allerede før vi blir sammen. Det er jo en naturlig del av det å bli kjent med hverandre. Dessuten tilbringer man jo ikke utelukkende one on one-tid med de man dater..

Det var litt gøy å lese, for sånn tenker jeg og.

Jeg liker å presentere min nye venn, også bli kjent med han venner, for å bla se hvordan vi er da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...