AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Hva hadde du tenkt dersom du hadde sett (snoket) litt i meldinger til din kjære og fant at han bruker/brukte superlativer på andre damer enn han bruker på deg? Mest gjelder jo dette når han ikke var sammen med meg, men han skrev da til andre damer/flørter: vakre "bella" superpen Dette er ord han aldri bruker om meg/til meg..han kan gjerne si søt og skjønn, men aldri vakker. Iom at han brukte ordene på de andre damene ganske hyppig så mener jeg at han er av den oppfatning at de er vakre mens jeg bare er "nest best".. Føler meg trist når han aldri bruker de ordene på meg. Dog en kjensgjerning at de ER vakrere enn meg, objektivt sett. Jeg vil gjerne være hans "vakreste". Anonymous poster hash: dede2...0ee
Gjest anonym Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Jeg hadde tenkt at han ikke er noe å samle på. Jeg ville ikke at kjæresten min skulle skrevet sånn til andre jenter....
Luring-59 Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Er ikke så pent å snoke i andre sine meldinger heller da, bare for å ha det sagt. Ja det ideelle er jo å ha en partner som syns at du er den vakreste og deiligste i verden. Men de færreste av oss er i den kategorien. Det er alltid andre som er vakrere, og deiligere og bedre på så mange måter. Hvis han skrev dette til andre før kan kom sammen med deg så syns jeg ikke du skal bry deg om det. Han har jo tydeligvis valgt deg selv om hans syns godt om disse andre. Og da må jo du være mer verdifull for ham likevel. Hvis han fortsetter å kommunisere disse superlativene til andre damer så kan det jo være litt betenkelig. Men flørting er en livsstil for mange og er til glede både for den som flørter og den som blir flørtet med. Så det må også være lov til en viss grense. Din oppgaver er ikke å få han til å synes at du er den vakreste i verden, men å få han til å føle seg spesiell. At han er mannen i ditt liv og at du virkelig syns om ham på alle måter. Da vil du forhåpentligvis få både hans oppmerksomhet og hans beundring. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 1. Han driter i deg. Han vet hvor han har deg, så det er mulig du er blitt en backup plan nå. 2. Snoking sammenlignet med det, tror jeg kan kvalifiseres som metaforisk støv. Anonymous poster hash: b82b3...67f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå