Gå til innhold

Hvilke dyr er kjekkeste å se på i dyreparken i Kristiansand?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Og er det kjekt å besøke dyreparken mange ganger i livet?

Endret av Pinnedyr
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har årskort for andre år på rad, så jeg vil absolutt si at det er kjekt å dra dit mange ganger! :fnise: Det skal noe til å rekke alt på én dag, så det i seg selv er jo en grunn til å reise dit mer enn en gang :Nikke: Dyreparken er jo uansett mye mer enn bare dyr! :)

Hvilke dyr som er kjekkest kommer jo an på hva man liker. Vi var der i går, og da var vår toåring veldig fascinert av løver, giraffer og sebraer, men det var nesten de eneste dyrene vi rakk. I tillegg så vi landgangen til Kaptein Sabeltann og tok en tur i Kardemomme by, så da var plutselig dagen over. Neste gang tar vi sikkert en tur til tigerne og apene, samt opp til Kutoppen med de norske gårdsdyrene, og hvis vi rekker det en tur i Nordisk villmark for å se på ulv osv.

Sjimpansene er kanskje de som umiddelbart har høyest "underholdningsverdi", men hvis man faktisk stopper opp og tar en nærmere kikk, er de fleste dyrene i grunnen ganske morsomme/søte/underholdende. I går, f.eks., var det to giraffer som holdt på med å ehh.... lage flere giraffer... :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Ok. Jeg skal nemlig til dyreparken i sommer, og der gleder jeg meg til de skjønne lemurene.

Skrevet

Aha. Da har jeg et lite tips til deg: Nå vet ikke jeg hvor du bor/hvilken retning du kommer fra, men i Den lille dyrehage på Brokelandsheia kan man få komme inn til lemurene :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lemurene er min favoritt også. Kunne sittet ute hos de i timesvis og bare sett på de.

Anonymous poster hash: 48e46...843

AnonymBruker
Skrevet

Aha. Da har jeg et lite tips til deg: Nå vet ikke jeg hvor du bor/hvilken retning du kommer fra, men i Den lille dyrehage på Brokelandsheia kan man få komme inn til lemurene :)

Kan man ikke det lenger i Kr.sand? Var inne hos de for to år siden.

Skrevet

Kan man ikke det lenger i Kr.sand? Var inne hos de for to år siden.

Tja, godt spørsmål.. Det kan godt være! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...