Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Får dere fødegave selv da? Er jo dere som har født, ikke mannen.

Anonymous poster hash: 623df...abf

Jeg fikk, aner ikke om jeg får denne gangen ;) Men jeg nekter å tro at min kjære har noen som helst ide om at fødegave er et begrep i det hele tatt. Han ville nok bare gi meg gaven fordi han hadde lyst. Og viste at jeg trengte den :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ditt barns far eller en venn? Til min samboer velger jeg å gi en gave, og kjøper en iPad som han lenge har maset om:-) Ikke noen veldig dyr gave, men lå på salg til rundt 1500,-

Kan jeg spørre hvor de er på salg? :-)

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det vært mulig skulle han også fått følt fødsels smertene. Dessverre går ikke dette.

Anonymous poster hash: b8521...3d1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg visste ikke at man ga fedre fødselsgaver, men er kjent med at mange mødre får.

Jeg fikk et gavekort til frisøren. Han hadde forklart hva jeg ønsket å gjøre og bestilt time. Det jeg synes var søtt, det var at han faktisk husker at jeg har snakket om hvordan jeg ville klippe/farge/stripe håret mitt. Og det er det som varmer enda :)

Anonymous poster hash: 19a06...715

AnonymBruker
Skrevet

Her fant jeg et par til rundt 1500,-

http://www.elkjop.no/catalog/data/no_tablet/nettbrett

Tenkte på Acer merke for det har han i pc og er veldig fornøyd med :-)

Acer er jo ikke Ipad da, det heter nettbrett. Ipad er Apple sitt merke. Nå er jeg pirkete altså, men tviler på at man får en Ipad for 1500 kr (uten at jeg kan være 100% sikker på det )

Anonymous poster hash: 90f69...780

• Liker 1
Skrevet

Her fikk vi/ga vi kombinert fødsels-/julegaver da jeg fødte like før julaften. Jeg fikk en ring og han fikk nettbrett

Skrevet

Acer er jo ikke Ipad da, det heter nettbrett. Ipad er Apple sitt merke. Nå er jeg pirkete altså, men tviler på at man får en Ipad for 1500 kr (uten at jeg kan være 100% sikker på det ) Anonymous poster hash: 90f69...780

Ahh! Dette har jeg jo fått høre hundre ganger før av min samboer, men har jeg lært? Neida! Godt at du pirker litt og kommenterer meg her :-) Selvfølgelig får han da nettbrett, IKKE iPad:-)

Skrevet

Hva med en bok som du kan skrive noen ord i? Det blir personlig og ikke nødvendigvis så dyrt (for de som er opptatt av det)

Skrevet

Altså en roman eller lignende som du skriver en hilsen i...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...