karisma84 Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #61 Skrevet 26. juni 2013 Ja, det er ingenting galt med Toten, vakkert og frodig.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #62 Skrevet 26. juni 2013 Jeg slår et slag for Toten! Nettopp flyttet hit fra storbyen og liker meg veldig godt! Går an å ta en overnatting på Strand Hotel på Gjøvik også - fint spa der. Anonymous poster hash: c264f...f23
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #63 Skrevet 5. juli 2013 Kan dere som diskuterer pris på bryllupsreise lage en egen tråd? Dere har fullstendig ødelagt denne med kveruleringen deres!!! Skikkelig dårlig gjort overfor TS, og oss andre som ikke er så himla opptatt av det dere diskuterer. Vi er her for å lese om bryllupsreiser! Makan til frekkhet! Kuppe noens tråd på denne måten...Anonymous poster hash: 25962...856
Gjest småhjerte Skrevet 6. juli 2013 #64 Skrevet 6. juli 2013 Jeg er ikke så stor fan av lange reiser. For meg holder det gjerne med 5 netter et interessant sted. Så den gangen jeg gifter meg så ville jeg hatt lyst til å spare en del penger på forhånd og i ettertid til å kunne ta små, romantiske, hyggelige, spennende reiser i årene fremover. Små reiser hvor man kan unne seg det lille ekstra (noe man ikke nødvendigvis gjør på de allminnelige feriene).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå