Gå til innhold

Bryllupsreise: hvor, hvor lenge og til hvilken pris :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvor går ferden?

Skrevet

Italia, 7 overnattinger på 2 ulike steder. Har ikke fullstendig budsjett, men regner med det blir rundt en 30.000,- Turen blir kort (får ikke lenger ferie fra jobb), så da høyner vi standarden de dagene vi er der :P

Skrevet

Veligandu, Maldivene. 2,5 uker, koster ca 82000 med all inclusive.

Skrevet

Cruise i karribien med en overnatting i Usa før båten drar videre :) Blir vel 8-9 dager og rundt 30.000kr :)

• Liker 1
Skrevet

Tror vi tar et cruise i karibien og tar med oss tulla, men ikke bestemt noe enda så det blir et stykke frem.

Hvem reiser dere med, Amanda c?

Skrevet

Tre uker fordelt slik: 1 uke på safari på to ulike steder med høy bostandard og mat inkludert, en uke på Mauritius på fint strandhotell med frokost og middag inkludert, og til slutt en uke i Cape Town på leilighetshotell sentralt. Pris: ca 65.000,-

• Liker 1
Skrevet

8 netter på langkawi, Malaysia på spa-resort og 3 netter i kuala lumpur tilslutt. Pris: ca 35.000kr uten "lommepenger"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke ta seg en tur alene pusla? Dere har jo med "tulla" overalt virker det som. Kanskje det hadde vært deilig å være litt alene. Selv på cruise må man jo da tilbake på rommet når barnet legger seg og passe på.

Tror vi tar et cruise i karibien og tar med oss tulla, men ikke bestemt noe enda så det blir et stykke frem.

Hvem reiser dere med, Amanda c?

Anonymous poster hash: f0dc9...d30

• Liker 2
Skrevet

Vi skal fire uker til Australia. Regner med ca 100.000 for fly, overnatting og lommepenger.

Skrevet

Ingen, har ikke tid ...

Men vi har reist mye de siste årene før bryllupet, så ingen sorg. Skulle jeg fått velge ville jeg reist til St.Petersburg eller Vietnam:-) Vi reiser alltid på budsjett og med ryggsekk.

Skrevet

Hvorfor ikke ta seg en tur alene pusla? Dere har jo med "tulla" overalt virker det som. Kanskje det hadde vært deilig å være litt alene. Selv på cruise må man jo da tilbake på rommet når barnet legger seg og passe på.

Anonymous poster hash: f0dc9...d30

Vi vil gjerne ha henne med, rett og slett! Selvom du sikkert har et godt poeng.

Gjest Kiara!
Skrevet

Bryllupsreisen vår hegynner mandag formiddag å jeg gleeeeeeder meg.mer til den enn selve bryllupsdagen om dagen!

Der er kiaramannen som bare har bestemt at vi reiser fra alt å tar en uke i Praha. Har ikke helt fått med meg hvilket hotell eller noe, men det finner jeg gel fort ut av. ;-)Passer oss begge utmerket! Blir det noe varmt til vinteren igjen. :-)

• Liker 1
Skrevet

Da vi var på ferie i Usa tidligere i år traff vi et amerikansk ektepar som var på vei hjem fra Kauai, Hawaii. Det ser ut som Jurrasic Park, den øya. Men det var relativt dyrt da jeg sjekka prisene igår. 3000,- kr natta :) Hvis ikke så har jo fredolsentravel.no noen kule cruise til bl.a. påskeøya.

Er det mange som ønsker seg reisa i gave, eller betaler dere selv?

Skrevet

Da vi var på ferie i Usa tidligere i år traff vi et amerikansk ektepar som var på vei hjem fra Kauai, Hawaii. Det ser ut som Jurrasic Park, den øya. Men det var relativt dyrt da jeg sjekka prisene igår. 3000,- kr natta :) Hvis ikke så har jo fredolsentravel.no noen kule cruise til bl.a. påskeøya.

Er det mange som ønsker seg reisa i gave, eller betaler dere selv?

Vi ønsker oss penger til bryllupsreisen, men regner med å betale selv.
Annonse
Skrevet

Vi reiser mandag morgen etter bryllupet til Sør-Italia. Blir der i 12 dager, i tre forskjellige byer. Skal leie bil og reise mellom de tre byene. Pris blir ca 17 000 kr for fly og hotell, men vi må jo regne med en god del penger til mat + leiebil.

Skrevet

Vi satte av 100.000 kr (og brukte vel så og si alt sammen, vi unnet oss absolutt alt vi hadde lyst på de tre ukene). Var fem netter i Fort Lauderdale, Florida, syv netter på cruise i Karibien med Oasis of the Seas og syv netter i New York.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

til borabora :)

36 000 for biletten, ca 57 000 kr for hotellet i 9 dager, og ca 60 000 kr "lommepenger" :)

Skrevet

Tror vi går for 3 uker. Sparer opp 100.000 til reisen. Et eller annet eksotisk, først strandluksus, så opplevelse og storby. Vet ikke hvor enda, skal planlegge til høsten. Vurderer Australia, men sliter med å komme under 100.000 på turene jeg ser på, og da uten lommepenger,... KAN bruke mer, men da begynner det å føles ufornuftig egentlig... Må jobbe med å finne den rette turen merker jeg. Men, må førte komme gjennom sommerens bilferie i Europa, så kan planleggingen av bryllupsreise virkelig starte :)

Betaler selv, får vi noe i gave er det bonus.

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er rart at folk bruker noe helt sinnsykt med penger på bryllupsreisen! Det virker som om dere bruker mer penger på reisen enn på forlovelsesringer, gifteringer og brudekjole til sammen!

Kan man ikke være like mye nygift en uke på Gran Canaria?

Anonymous poster hash: 84d3d...093
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...