Stinelin Skrevet 23. juni 2013 #1 Skrevet 23. juni 2013 Humøret mitt svinger voldsomt som gravid. Jeg blir så sint, plutselig, og helt uten grunn. Kan sitte for meg selv på jobb, i bilen eller på nettet, og kjenne sinnet kommer skyllende over meg som en bølge. Kjenner det koker når noen går over fotgjengerfeltet, og pc'en må tenke seg om, eller om noen stiller meg et spørsmål. Teller til 10 og anstrenger meg for å være blid og ikke la det gå utover andre, men det er utrolig slitsomt! Jeg har termin først i september og synes det er lang tid å være så forbanna. Finnes det noe man kan spise eller gjøre som motvirker humørsvingninger (eller sinne da )?
Stinelin Skrevet 23. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2013 Tro det eller ei, men har ikke hatt lyst på sjokolade siden jeg ble gravid. Sikkert derfor jeg er så sur..
Gjest Nikki09 Skrevet 23. juni 2013 #4 Skrevet 23. juni 2013 Sånn var jeg også! Husker at jeg pleide å våkne om natten og være helt fra meg innvendig av raseri, var bare ren viljestyrke som forhindret meg i å kvele samboeren med ei pute Det som hjalp meg veldig var å lukke øynene, puste dypt mange ganger og telle til ti (noen ganger måtte jeg telle til hundre ). Litt vanskelig når man er ute å kjører, men det er iallfall bevist at å puste dypt og fokusere på feks å telle, hjelper kroppen med å roe ned
Mundo Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 Jo trettere og mer "energiløs" jeg er, jo mer svinger humøret. For meg hjelper det å spise regelmessig og å hvile så mye som mulig (hvis man kan...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå