AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #1 Skrevet 23. juni 2013 Vel, om jeg egentlig er forelska vet jeg ikke. Men føler det er noe der. Skal si det kort. Han var, i følge en venninne av meg, interessert i meg for noen år siden. Han fortalte henne i fylla en gang at den dama han hadde da ikke var noen ting sammenlignet med meg og at han egentlig ville være sammen med meg isteden for dama. Min reaksjon på det når hun fortalte det var kald; brydde meg fint lite om det, hadde ingen interesse for fyren annet enn at jeg kunne bruke han som min egen lille boytoy når det passet meg. Vi har hatt sex mange ganger før. Så gikk det mange år førr jeg traff han igjen. Jeg har truffet han et par ganger i sommer både edru og på fest, og jeg kjenner at jeg får sommerfugler i magen av å være i nærheten av han. Vil sitte nær han, blir varm inni meg når han smiler og når jeg tenker på han. Så hadde vi sex en gang for noen uker siden. Men etterpå var han kald som stein. Jeg ba om å få ligge på armen hans når vi var ferdige, han sa ja. Men han lå der som en død person, lå helt stille, rørte ikke en muskel, tok ikke på meg eller noe, snudde hodet vekk fra meg og sovnet. Wtf?? Karma som biter meg i rævva nå eller...?? Anonymous poster hash: bc57a...182
Purple Basil Skrevet 23. juni 2013 #2 Skrevet 23. juni 2013 Ser sånn ut ja.. Kjedelig situasjon det der! Tror du bare bør holde deg unna ham
Cuckold Skrevet 23. juni 2013 #3 Skrevet 23. juni 2013 Litt rart at han er så kald mot en han nettopp har pult, det går jo an å være normalt hyggelig og sosial selv om han ikke skulle være intreressert i noe mer. Men det at du fatter interesse for ham etter at du har merket at hans forelskelse ikke lenger er der er en klassiker. Den er noe jeg selv har opplevd mer enn en gang. At jenter jeg ikke hadde sjans på når jeg var som mest forelsket har fattet interesse etterpå, når min forelskelse er borte. Det er ingen fordel for en gutt å være for forelsket for kjapt, skal et forhold ha noen sjans bør det helst være hun som er mest forelsket, i hvert fall i begynnelsen.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #4 Skrevet 23. juni 2013 Litt rart at han er så kald mot en han nettopp har pult, det går jo an å være normalt hyggelig og sosial selv om han ikke skulle være intreressert i noe mer. Men det at du fatter interesse for ham etter at du har merket at hans forelskelse ikke lenger er der er en klassiker. Den er noe jeg selv har opplevd mer enn en gang. At jenter jeg ikke hadde sjans på når jeg var som mest forelsket har fattet interesse etterpå, når min forelskelse er borte. Det er ingen fordel for en gutt å være for forelsket for kjapt, skal et forhold ha noen sjans bør det helst være hun som er mest forelsket, i hvert fall i begynnelsen. Ja men han var ikke kald og avvisende før etter vi hadde sex. Og det var også etter jeg begynte å få øynene opp for han. Så tror ikke det har noe med det å gjøre at jeg vil ha det uoppnåelige... TsAnonymous poster hash: 36fdb...2e7
Cuckold Skrevet 23. juni 2013 #5 Skrevet 23. juni 2013 (endret) Ja men han var ikke kald og avvisende før etter vi hadde sex. Og det var også etter jeg begynte å få øynene opp for han. Så tror ikke det har noe med det å gjøre at jeg vil ha det uoppnåelige... TsAnonymous poster hash: 36fdb...2e7 Jeg har skrevet dette mange ganger før: Kvinnen har en sjette sans som straks forteller henne om en mann hun står overfor er litt for forelsket i henne, og er han det vil hennes evne til å føle på egen gryende forelskelse bli svekket. Dette skjer ikke bevisst, og det er ikke fordi kvinner bevisst har tenkt at han er mindre attraktiv siden han er så lett å få, det er bare slik det blir. I svært mange tilfeller. Mens menn er litt mer overbærende og har større evne til å takle den svakhet en person viser idet man er på knærne for en annen. "Svak for noen" som vi også bruker om dette, og som jo er et ganske godt og beskrivende uttrykk. Slik du beskriver situasjonen synes jeg det virker som at han kanskje ikke er interessert i så mye mer enn sex, at han ikke er forelsket i deg lenger og at det egentlig er like greit å glemme ham. Men det er vanskelig å si når man ikke vet mer. Uansett må du ha lykke til, enten du finner ut at du skal glemme ham eller du merker at det er sjans der likevel. Endret 23. juni 2013 av Cuckold
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #6 Skrevet 24. juni 2013 Ts her. Når jeg forelsker meg i en person og det ender dårlig, enten at han ikke vil ha meg som kjæreste eller andre grunner. Selv om følelsene legges på is så skal det lite til forat de bblusser opp igjen. Skal ofte ikke mer til et enn litt sexy øyekontakt. Det jeg mener er at om man først har fått følelser for noen så er de på en måte alltid der. Sånn er det for meg iallefall. Skulle ha funnet ut av dette. Kanskje han fortsatt har litt følelser bare at de er gjemt bort? Eller så har han fortsatt følelser men spiller kald for å redde seg selv fra å bli såret? Eller så er han veldig enkelt ikke interessert lenger... Stratten for å være drittsekk... Anonymous poster hash: 36fdb...2e7
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #7 Skrevet 24. juni 2013 If the shoes fits. Anonymous poster hash: ad9da...79d
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #8 Skrevet 24. juni 2013 What... ? If the shoes fits.Anonymous poster hash: ad9da...79d Anonymous poster hash: 36fdb...2e7
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #9 Skrevet 24. juni 2013 Ts her. Hva mener du?.... If the shoes fits.Anonymous poster hash: ad9da...79d Anonymous poster hash: 36fdb...2e7
Nettinettet Skrevet 24. juni 2013 #10 Skrevet 24. juni 2013 Mens menn er litt mer overbærende og har større evne til å takle den svakhet en person viser idet man er på knærne for en annen. "Svak for noen" som vi også bruker om dette, og som jo er et ganske godt og beskrivende uttrykk. Det er tull og det tror jeg du hadde sett hvis du hadde vært på den andre siden. Menn og Kvinner er HELT like på det området og det er unødvendig å sette kjønnene opp mot hverandre hvor den ene er mer overbærende enn det andre. For en holdning! Nei de fleste av oss får litt panikk i trusa (magen, hjerte, hjernen whatever) hvis vi merker at den andre begynner å bli forelska og vi selv ikke er helt der. 1
Cuckold Skrevet 24. juni 2013 #11 Skrevet 24. juni 2013 (endret) Det er tull og det tror jeg du hadde sett hvis du hadde vært på den andre siden. Menn og Kvinner er HELT like på det området og det er unødvendig å sette kjønnene opp mot hverandre hvor den ene er mer overbærende enn det andre. For en holdning! Nei de fleste av oss får litt panikk i trusa (magen, hjerte, hjernen whatever) hvis vi merker at den andre begynner å bli forelska og vi selv ikke er helt der. Hadde kvinner og menn vært helt like på dette området ville de aller fleste gått enslige gjennom livet. Pardannelser ville vært en sjeldenhet. Så jeg tror dette er en forskjell du som kvinne skal være glad for. Det er svært sjelden to mennesker er akkurat like forelsket fra første stund, det vil nesten alltid være en liten ubalanse slik at den ene er litt mer forelsket enn den andre. I hvert fall i begynnelsen. Og da er det større sjans for at det blir et forhold om det er jenta som er mest forelsket i startfasen. Ikke fordi det ikke like ofte kan være omvendt, men fordi forholdene da sjelden blir noe av. Menn har en større nøkternhet på partnermarkedet, det er mulig dette ikke er biologisk men kulturelt betinget, at kvinner i større grad påvirkes av rosenrøde kjærlighetsromaner og filosofien fra samlivsspaltene i kvinneblader der mottoet er: Når den rette dukker opp skal hele verden endres og du vil vite det fra første stund. Menn har nok muligens en litt mer pragmatisk tilnærming til det annet kjønn, liker man henne og synes man hun er pen kan man tenke seg å bli bedre kjent, og om hun er forelsket blir man ikke nødvendigvis skremt av den svakhet hun da avslører. Mens kvinner føler seg mer tiltrukket av en mann som har det lille psykiske overtaket man vanskelig kan ha om man er helt på knærne for henne. I hvert fall før hun er minst like på knærne for deg. Endret 24. juni 2013 av Cuckold 3
Nettinettet Skrevet 24. juni 2013 #12 Skrevet 24. juni 2013 Hadde kvinner og menn vært helt like på dette området ville de aller fleste gått enslige gjennom livet. Pardannelser ville vært en sjeldenhet. Så jeg tror dette er en forskjell du som kvinne skal være glad for. Det er svært sjelden to mennesker er akkurat like forelsket fra første stund, det vil nesten alltid være en liten ubalanse slik at den ene er litt mer forelsket enn den andre. I hvert fall i begynnelsen. Og da er det større sjans for at det blir et forhold om det er jenta som er mest forelsket i startfasen. Ikke fordi det ikke like ofte kan være omvendt, men fordi forholdene da sjelden blir noe av. Menn har en større nøkternhet på partnermarkedet, det er mulig dette ikke er biologisk men kulturelt betinget, at kvinner i større grad påvirkes av rosenrøde kjærlighetsromaner og filosofien fra samlivsspaltene i kvinneblader der mottoet er: Når den rette dukker opp skal hele verden endres og du vil vite det fra første stund. Menn har nok muligens en litt mer pragmatisk tilnærming til det annet kjønn, liker man henne og synes man hun er pen kan man tenke seg å bli bedre kjent, og om hun er forelsket blir man ikke nødvendigvis skremt av den svakhet hun da avslører. Mens kvinner føler seg mer tiltrukket av en mann som har det lille psykiske overtaket man vanskelig kan ha om man er helt på knærne for henne. I hvert fall før hun er minst like på knærne for deg. Dette er en urgammel holdning som viser at du ikke har begrep om hvordan virkeligheten er, men har bestemt deg for din egen virkelighetsoppfatning og er bastant på denne. Det handler ikke lenger om kjønn, det handler om individer. Hvis du tenker etter litt så er ikke tidene slik de var og kjønn er også noe som generelt sett er blitt hvisket ut med tanke på de assosiasjoner man tidligere hadde om disse. Mennesker er blitt individer som reagerer og oppfører seg på forskjellige måter på tross av kjønn. Jeg har flere kamerater som gisper etter luft fordi de går rundt å later som om de er megakule i trynet mens de egentlig er mer sårbare og romantiske enn hele jentegjengen vår tilsammen. Og mange av veninnene mine er mer tøffe i trynet og usårbare enn mennene. Det er jo også derfor flere og flere blir bifile fordi rollemønstrene ikke lenger er så konkrete som de var. Jeg ble for første gang i mitt liv tiltrukket av en jente tidligere i år, og jeg har aldri vært på tanken om å være bittelitt bifil engang og hvis jeg skulle vært det så var jeg overbevist over at det skulle være en Tone Damlie Aaberge dame, da jeg er så feminin selv. Men hva skjedde? Jo jeg møtte ei jente som var mer mann i væremåten enn noen mann jeg har møtt de siste årene. Utseende var hun classisk i stilen og feminin på en ikke dollete måte. Men hun sa det som det var, ærlig og rett frem og visste hva hun ville her i verden. Det har jeg savnet hos menn jeg har møtt og derfor ble jeg tiltrukket av henne. Jeg synes det er på tide å slutte denne kjønnskampen som foregår her inne og bassere meninger vi har om kvinner og menn ut i fra gamle holdninger. Det er ikke lenger noe slik gjør menn og slik tenker kvinner. Vi er alle INDIVIDER som oppfører hos forskjellig fra person til person på tross av kjønn og ikke på bakgrunn av!
Cuckold Skrevet 24. juni 2013 #13 Skrevet 24. juni 2013 (endret) Dette er en urgammel holdning som viser at du ikke har begrep om hvordan virkeligheten er, men har bestemt deg for din egen virkelighetsoppfatning og er bastant på denne. Det handler ikke lenger om kjønn, det handler om individer. Hvis du tenker etter litt så er ikke tidene slik de var og kjønn er også noe som generelt sett er blitt hvisket ut med tanke på de assosiasjoner man tidligere hadde om disse. Mennesker er blitt individer som reagerer og oppfører seg på forskjellige måter på tross av kjønn. Jeg har flere kamerater som gisper etter luft fordi de går rundt å later som om de er megakule i trynet mens de egentlig er mer sårbare og romantiske enn hele jentegjengen vår tilsammen. Og mange av veninnene mine er mer tøffe i trynet og usårbare enn mennene. Det er jo også derfor flere og flere blir bifile fordi rollemønstrene ikke lenger er så konkrete som de var. Jeg ble for første gang i mitt liv tiltrukket av en jente tidligere i år, og jeg har aldri vært på tanken om å være bittelitt bifil engang og hvis jeg skulle vært det så var jeg overbevist over at det skulle være en Tone Damlie Aaberge dame, da jeg er så feminin selv. Men hva skjedde? Jo jeg møtte ei jente som var mer mann i væremåten enn noen mann jeg har møtt de siste årene. Utseende var hun classisk i stilen og feminin på en ikke dollete måte. Men hun sa det som det var, ærlig og rett frem og visste hva hun ville her i verden. Det har jeg savnet hos menn jeg har møtt og derfor ble jeg tiltrukket av henne. Jeg synes det er på tide å slutte denne kjønnskampen som foregår her inne og bassere meninger vi har om kvinner og menn ut i fra gamle holdninger. Det er ikke lenger noe slik gjør menn og slik tenker kvinner. Vi er alle INDIVIDER som oppfører hos forskjellig fra person til person på tross av kjønn og ikke på bakgrunn av! Hehe, her viser du jo bare at du ikke forstår hva dette handler om. Dette er jo ikke "urgamle" holdninger, jeg tror tvert imot forholdene var annerledes i romantikken på 1800-tallet da menn hadde et overtak og derfor kunne tillate seg å være på knærne uten at kvinnene ble skremt. Det jeg her beskriver er virkeligheten i det likestilte moderne Vesten slik den har vært i hele mitt liv, i hele vår kulturkrets. Å benekte dette er å stikke hodet i sanden. Det har ingenting å gjøre med at man har fastlåste kjønnsrollemønstere, jeg tror ikke superfeminine kvinner skiller seg fra andre kvinner på dette området, eller at det er de mest maskuline mennene eller de mennene som går i tradisjonelle kjønnsroller som er mest pragmatisk innstilt på partnemarkedet. Vi ser jo at homofile menn (selv de mest feminine av dem) har en helt annen sjekkekultur enn lesbiske. Så her handler det om kjønnsforskjeller som følger kjønnene og som ikke avhenger av mennenes og kvinnens grad av maskulinitet kontra femininitet. Vi ser for øvrig noe av den samme forskjellen i andre enden av forholdet, når flere kvinner enn menn ønsker skilsmisse midt i livet. Jeg tror Madame Bovary-syndromet er mer utbredt blant kvinner, denne utilfredsheten med livets kompromisser og ønsket om å få i pose og sekk. I første omgang er paret enige om at man trenger en høy levestandard, at man både skal ha stort hus, hytte, mange feriereiser til eksotiske steder osv. Og mannen forstår at dette innebærer at man må jobbe hardt. Kvinnen vil derimot etter noen år føle at det blir altfor lite romantikk, at han bruker altfor mye tid og krefter på jobb og at de derfor ikke har fått utviklet forholdet slik hun har følt behov for. Hverdagen har overtatt, og selv om de i utgangspunktet begge ønsket en så høy levestandard vil hun gjerne ha i pose og sekk, både høy levestandard og mye tid til å dyrke hverandre. Han er realist nok til å forstå at det vanskelig lar seg gjøre og har levd i den tro at dette var noe de begge var innforstått med, derfor kommer det som et sjokk når hun plutselig vil ha separasjon. "Fordi de har glidd fra hverandre." Poenget er at menn gjennomgående har en større evne til å forholde seg til livet som voksne mennesker, man vet at man ikke kan få i pose og sekk, at vi som regel må velge mellom alternativ der det alltid er både en nedside og en oppside, og at det så gjelder å velge det alternativ man synes er best med bevisstheten om dette i bakhodet. Kvinner som hisser hverandre opp i sin "because I'm worth it"-ideologi og leser seg bort i urealistisk romantisk kvinnelitteratur dyrker i større grad troen på det perfekte liv, et liv nesten helt uten de kjipe nedsidene. Derfor er kvinner gjennomgående vanskeligere å tilfredsstille, og har lettere for å vende tommelen ned. Hvis alt ikke er helt slik man skulle ønske. Endret 24. juni 2013 av Cuckold
Gjest Tirkes Skrevet 24. juni 2013 #14 Skrevet 24. juni 2013 Hadde kvinner og menn vært helt like på dette området ville de aller fleste gått enslige gjennom livet. Pardannelser ville vært en sjeldenhet. Dersom dette utsagnet hadde vært korrekt, så hadde ikke ekteskap mellom homofile vært en sak i noen nasjoner, da samme-kjønn-par er en tilnærmet umulighet, eller hva? Minst en sjeldenhet. De fleste homofile opplever jo å gå single gjennom livet, fordi de enten er 2 x overbærende eller 2 x kravstore og på knærne.. What.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #15 Skrevet 24. juni 2013 Dette er en urgammel holdning som viser at du ikke har begrep om hvordan virkeligheten er, men har bestemt deg for din egen virkelighetsoppfatning og er bastant på denne. Det handler ikke lenger om kjønn, det handler om individer. Hahahahahaha... Så lenge noen har fitte og noen har pikk, så vil det være identifiserbare forskjeller. Og da påvirkes spillet mellom disse to av hva de forventer av hverandre. Og det de forventer uten å kjenne hverandre godt, vil være at de likner på menn og kvinner ellers, det lille menn og kvinner har av fellestrekk innad i kjønnet. Og et slikt fellestrekk er at det er noen som må jakte, andre som kan bli jaktet. Hvis det er vanligere at menn må gjøre en anstrengelse enn kvinner, så vil det påvirke alle interaksjoner. Det er ren spillteori det, kjære lille søte deg. Det hadde vært likedan, hadde det vært negere og hvite som skulle pule hverandre. Det må bare være en forskjell som er identifiserbar. Anonymous poster hash: c5eec...6fe
Cuckold Skrevet 24. juni 2013 #16 Skrevet 24. juni 2013 Dersom dette utsagnet hadde vært korrekt, så hadde ikke ekteskap mellom homofile vært en sak i noen nasjoner, da samme-kjønn-par er en tilnærmet umulighet, eller hva? Minst en sjeldenhet. De fleste homofile opplever jo å gå single gjennom livet, fordi de enten er 2 x overbærende eller 2 x kravstore og på knærne.. What. Se hva jeg skrev i forrige innlegg, der viser jeg jo nettopp til at homofile menn sjekker hverandre opp over en lav sko, mens lesbiske kvinner har en mye tregere prosess og jevnt over har vanskeligere for å sjekke hverandre opp. Heldigvis finner de hverandre også, og parforhold blir det fra tid til annen. Men jeg lurer på om ikke de lesbiske jentene tvinges til å bli litt mer som menn, rett og slett fordi de forstår at de ellers aldri ville fått seg kjæreste. Men på sjekkemarkedet utgjør homofile menn den ene ytterlighet og lesbiske kvinner den andre, med heterofile midt i melllom.
Ulla Ullsokk Skrevet 24. juni 2013 #18 Skrevet 24. juni 2013 Kanskje han beskytter seg fordi du har lekt med han før, det tror jeg det er store sjangser for. Fortell han hva du føler!
Nettinettet Skrevet 24. juni 2013 #19 Skrevet 24. juni 2013 Hahahahahaha... Så lenge noen har fitte og noen har pikk, så vil det være identifiserbare forskjeller. Ikke når det kommer til følelser og væremåte. Og det er DET vi snakker om her. Man kan ikke si at en mann er sånn og sånn fordi han er mann. Ikke i 2013.
Nettinettet Skrevet 24. juni 2013 #20 Skrevet 24. juni 2013 Snakker vi avsporing eller...? Ja.. sorry..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå