Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om 21 års alders forsjell.

Kvinne på 22 og man på 43

Anonymous poster hash: 863ff...b88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alder er bare ett tall...

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja men hva sjer seinere? Blir ikke det problemer?

Skrevet

Du må selv finne ut av om du synes det er greit. Mange som her det fint med den aldersforskjellen, men kjenner enda flere som " angrer" nå de er i førtiårene selv.

AnonymBruker
Skrevet

Noe flåsete, men dersom det er 43-åringen som skriver "alders forsjell" er kanskje sjansene noe større for at man passer sammen enn dersom det er 22-åringen som gjør det.

Jeg mener uansett at det er for mye. Jeg legger meg ikke borti det, men da er man på så forskjellige steder i livet at det lyder som en dårlig idé. Virker fint i begynnelsen, men så kommer forskjellene frem mer og mer etter hvert som tiden går. Skulle det derimot fungere, bryr jeg meg ikke om det. Ingen prinsipiell motstand mot det, men i praksis er det gjerne vanskelig med så stor aldersforskjell.

Anonymous poster hash: 46491...c80

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Beklager,jeg bare skrev fort.

Jeg er 22,og har vært samboer for 4 år med en mann på 43

Han har et barn fra før. Jeg blir litt bekymret når jeg tenker hva som skal skje etter noen få år,og hvis vi får barn,blir ikke det alt for gammel far for dem?

Skrevet

Alder er bare ett tall...

*et

Alder er faktisk et ord. ;)

(Jeg måtte bare)

• Liker 2
Skrevet

Hva tenker dere om 21 års alders forsjell.

Kvinne på 22 og man på 43

Jeg tenker at det er en altfor stor aldersforskjell, og at det aldri kommer til å vare.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Beklager,jeg bare skrev fort.

Jeg er 22,og har vært samboer for 4 år med en mann på 43

Han har et barn fra før. Jeg blir litt bekymret når jeg tenker hva som skal skje etter noen få år,og hvis vi får barn,blir ikke det alt for gammel far for dem?

Hvis dette handler om deg selv, og du tenker at aldersforskjellen er for stor, så trenger du ikke KGs mening om det.

Anonymous poster hash: 7c31a...ce5

Skrevet

Jeg synes 21 år er en svært stor aldersforskjell. Det går for noen, men jeg tror det er altfor mye for de fleste. Jeg er ikke prinsipielt imot det

Man har ulike referanserammer. I begynnelsen av tjueårene utvikler man seg og endrer seg mye, mens en mann på 40+ ikke kommer til å endre seg så mye. Når du er like gammel som det han er nå, er han allerede eller snart pensjonist.

På meg virker som du er svært usikker på om dette er det riktige for deg. Det er lov å gå ut av forholdet, og se om det føles riktigere.Jeg synes du i alle fall ikke bør tenke på å gifte deg (dersom det er aktuelt) med en slik usikkerhet i magen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja, fint for mannen, får ei strøken og ung dame. kJEDELIG for deg når alderdommen virkelig setter inn. Når du er 40 så er han 60, og begynner å trenge mer ro og hvile, mens du vil leve det gode liv med fart og spenning. Når du er 50, er han 70, han kan få slag, hjerteinfarkt +++++

Nei, jeg kunne aldri blitt sammen med en gammel mann.

Anonymous poster hash: ab39c...35d
Skrevet

Så bra for ham som har funnet seg ei ung ei!

Skrevet

Jeg synes 21 år er altfor stor aldersforskjell. Det jevner seg selvsagt ut etterhvert som dere blir eldre, men når du er bare er 22 år så må du regne med å forandre deg en del de neste årene, du er kanskje ute etter å stifte familie? Utdanning? En mann på 43 er jo som oftest ferdig etablert og det vil som regel ikke skje de store endringene de neste årene.

Og hva når du blir eldre? Hvordan vet du at han ikke bytter deg ut med ei yngre dame når han for muligheten?

Men såklart, det kan jo fungere, og om du trives så skal du bare gi f... i hva alle andre synes..:)

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Om 22-åringen også har en jobb så ser jeg ikke noe problem med det. Dersom den yngre av disse er student blir det mer ulikheter.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det må være ufattelig kjipt å være 60 år og gift med en 80-åring. I beste fall må man tilbringe pensjonisttilværelsen alene fordi partneren er død, i verste fall må man være sykepleier for sin gamle ektefelle.

Anonymous poster hash: 78e50...6f1
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts dette er noe bare du kan ta stilling til for deg selv. For noen par er alder bare ett tall, meg selv inkludert som er i lag med en flott mann som er 30 år eldre på det niende året, og jeg har aldri angret på det forholdet jeg er i verken da jeg var 21 og ble sammen med han eller nå. Jeg var sikker fra første stund av at alderen ikke var et problem når vi hadde det så godt sammen. Men du høres usikker ut og hvor dypt den usikkerheten sitter i deg må du nesten finne ut av selv. Det eneste jeg kan si er at for noen funker det, for andre ikke på samme måte som med jevnaldrende par

Anonymous poster hash: fb2cc...d39
  • Liker 3
Skrevet

Jeg mener aldersforskjellen er for stor. En kan gjerne argumentere med å si at de befinner seg på samme nivå på modenhetskalaen, men dersom en førtitreåring er på det samme mentale nivået som det en tjuetoåring er, er det alarmerende. Og jada, det kan være snakk om en moden 22-åring - altså, moden for å være i begynnelsen av tyveårene, ikke moden på samme nivå som førtiåringer skal være.

• Liker 1
Skrevet

Ts dette er noe bare du kan ta stilling til for deg selv. For noen par er alder bare ett tall, meg selv inkludert som er i lag med en flott mann som er 30 år eldre på det niende året, og jeg har aldri angret på det forholdet jeg er i verken da jeg var 21 og ble sammen med han eller nå. Jeg var sikker fra første stund av at alderen ikke var et problem når vi hadde det så godt sammen. Men du høres usikker ut og hvor dypt den usikkerheten sitter i deg må du nesten finne ut av selv. Det eneste jeg kan si er at for noen funker det, for andre ikke på samme måte som med jevnaldrende par

Anonymous poster hash: fb2cc...d39

Du er 30, han 60?

Hvordan blir det når han pensjonerer seg lurer jeg? Da har du fortsatt 20 år igjen i arbeidslivet, og når du blir pensjonist, er han mest sannsynlig død.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde aldri gått 21 år opp! Kanskje bare for en spennende engangs-opplevelse :fnise:

Skrevet

For meg personlig, alt for mye. Vi hadde da vært på helt forskjellige stadier i livet, i hvertfall om forholdet hadde vært seriøst. En sugar-daddy derimot :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...