Gå til innhold

Låve bryllup

lille rotta

Anbefalte innlegg

Vi skal gifte oss neste sommer i Sandefjord og drømmen er og ha festen i en låve. Har prøvd og lete litt etter lokaler til bryllup, men alt jeg kommer over er enten stive selskapslokaler, eller brune, trøtte grendehus med røde og grønne stoler fra 80 tallet.... :-!

Skulle så gjerne ha lånt en låve, en helt usminket, røff låve med plass til ca 70 stk og gjerne litt plass til å ta seg en dans :-)

Noen som har eller kjenner noen som leier ut en slik plass? Det bør være enten i Sandefjord eller i Larvik.

:-) :-)

Lille rotta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Twelve12

Vi skal gifte oss på vikerøya skattekammer neste sommer. Det er en låve som er gjort om til fest lokale

Den ligger i tjodalyng. Men det er to års ventetid da, så er ikke sikkert de har noe ledig.

Skattekammer.no

Det er fantastisk nydelig der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er villig til åmholde festen i en annen by, så vet jeg om en låve. Vi skal også ha låvebryllup menneske er i Telemark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener jeg har hørt om en i Stavern som er i forbindelse med noe catering, men husker ikke hvadet het.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet om en låve i Hedemark. Mellom Elverum og Trysil. Men det er jo langt unna, og jeg vet ikke helt hvor stor den er.

Men den ligger idyllisk til og ser ut slik det høres ut som du ønsker

Anonymous poster hash: 75183...df6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal gifte oss på vikerøya skattekammer neste sommer. Det er en låve som er gjort om til fest lokale

Den ligger i tjodalyng. Men det er to års ventetid da, så er ikke sikkert de har noe ledig.

Skattekammer.no

Det er fantastisk nydelig der :)

Å ja, der er det helt nydelig!! Men det som er greia, er at et nært vennepar av oss skal gifte seg deg kun 1 mnd før oss. Vi føler det blir litt feil og ha det på akurat samme sted så kort tid etter. Begge parene skal be mange av de samme gjestene også. Hadde min kjære bare fått ut finger´n og fridd flrst, skulle vi jammen meg hatt "fus" der, hehe :)

Jeg gleder meg i hvertfall masse til å komme i bryllupet deres. Så finner vi sikkert noe like fint...

Men takk for tipset!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en låve i Hedemark. Mellom Elverum og Trysil. Men det er jo langt unna, og jeg vet ikke helt hvor stor den er.

Men den ligger idyllisk til og ser ut slik det høres ut som du ønsker

Anonymous poster hash: 75183...df6

Takk for tipset, men det er nok litt langt unna.. Tror vi skal holde oss til Sandefjord og Larvik

:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twelve12

Å ja, der er det helt nydelig!! Men det som er greia, er at et nært vennepar av oss skal gifte seg deg kun 1 mnd før oss. Vi føler det blir litt feil og ha det på akurat samme sted så kort tid etter. Begge parene skal be mange av de samme gjestene også. Hadde min kjære bare fått ut finger´n og fridd flrst, skulle vi jammen meg hatt "fus" der, hehe :)

Jeg gleder meg i hvertfall masse til å komme i bryllupet deres. Så finner vi sikkert noe like fint...

Men takk for tipset!!!

Asparges gården? Den ligger i larvik/tjølling område den også

Vet den ble solgt her for et års tid siden, så vet ikke om den fortsatt leies ut slik som før. Det er utrolig fint der også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asparges gården? Den ligger i larvik/tjølling område den også

Vet den ble solgt her for et års tid siden, så vet ikke om den fortsatt leies ut slik som før. Det er utrolig fint der også :)

Ja, har hørt masse fint om den også. Men jeg kan ikke finne no særlig info om stedet. Verken bilder eller priser...

Fikk nettopp en melding av en venn, hvor vi kan komme og se på låven til moren hennes. Det er ikke et lokale, kun en låve. Men jeg tenker at det kan bli kjempefint, litt røfft og usminket, lissom! Med telys i syltetøyglass, rislampe-lenker og vimpler. Sånn ser jeg det for meg :) Det er sånn vi begge liker, og det er litt "oss".....eller mest "meg", da. Men han får bare henge med på det, :)

Blir spennende og se da:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...