Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres erfaring med de ulike vikarbyråene? Hvem er flinkest til å finne rett person til rett stilling, oppfølging, informasjon osv? Og hvem betaler best? Selv har jeg kun erfaring med Manpower, og var sånn måtelig fornøyd med dem.

Er student i Oslo som skal ha sommerjobb.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt god erfaring med både Top Temp og Adecco. Adecco er dessverre blitt litt for store, men så lenge man får beholde konsulenten sin, går det greit.

Manpower har jeg forsøkt flere gange rog anbefaler dem ikke til noen!

Skrevet

Jeg trivdes best hos det minste jeg var hos. Kelly. Hvis ikke jeg husker feil så satte man opp hvilken lønnn man forventet på ett skjema og fikk den. (Jeg fikk mer enn en som var eldre og mer erfaren en meg fordi jeg hadde vært litt mer grådig :o ) Vet ikke om de gjør det sånn enda, er seks år siden jeg begynnte der. Er enig med Tusenfryd, hold deg unna de største.

Skrevet

Jeg har vært vikar gjennom manpower og er veldig fornøyd. Har veldig god kontakt med konsulenten min.

Skrevet

Jeg var ansatt hos Adecco i et par-tre år fra de startet i Bergen i 1999, og var veldig fornøyd med dem. Nå er de jo blitt store, som Tusenfryd nevnte, så kanskje ting har forandret seg? Min erfaring er i alle fall bare positiv.

Skrevet

Jeg har veldig god erfaring med Manpower. Tror det viktigste er å få et godt forhold til konsulenten sin, uansett hvilket byrå du jobber for. "Min" konsulent husker meg godt ennå, selv om det er noen år siden sist jeg jobbet fast der, og det har aldri vært noe problem for meg å få kortere oppdrag i ferier o.l. etter at jeg begynte å studere igjen.

Skrevet

Jeg har bare dårlige erfaringer med Manpower. De er altfor store og blir dritsure hvis du blir syk eller sier nei til en jobb. Ble faktisk skjelt ut av konsulenten min fordi jeg tvilte på å ta en jobb jeg ikke trodde jeg kunnne klare.... ALDRI mer Manpower! :evil:

Skrevet

Jeg har for tiden en selvvalgt pause hos manpower da jeg vil fokusere på å få jobb innen IT. Konsulenten min sa hun forsto meg godt og har tilbudt meg jobb igjen fra midten av mai hvis jeg ønsker det.

Men jeg tror vel kanskje også at man må være litt velvillig selv også for å få velvilje hos konsulenten sin. Jeg har fått veldig gode tilbakemeldinger fra de jeg har jobbet for. I tillegg har jeg stilt opp på dagen hvis jeg har blitt vekket halv ni om morningen fordi det var krise et sted pga sykdom.

• 8 år senere...
Skrevet

Litt dumt/flaut spørsmål:

Jeg registrerte meg nylig på ManPower og lastet opp CV og fylte ut alt som sto der.

Det jeg lurer på er; hvordan/hvor finner man en konsulent der inne ?

Anonym poster: 98be9d77a5450267982a9f28928b82d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...