Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noen hårkurer som skal påføres i tørt hår for så å skylles ut?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sunniva1
Skrevet

Moroccan hårolje.. men den skal ikke skylles ut :)

Skrevet

Moroccan hårolje.. men den skal ikke skylles ut :)

Jeg bruker hårolje, men jeg trenger en hårkur også :)

Gjest Sunniva1
Skrevet

Jeg bruker hårolje, men jeg trenger en hårkur også :)

K-pak reconstructor da? Ellers så kan du spørre på vita..

Skrevet

K-pak reconstructor da? Ellers så kan du spørre på vita..

Ja det er den jeg har nå, men den skal brukes etter hårvask. Syns det hadde vært så kjekt å hatt en hårkur man kunne tatt i tørt hår og gått med i noen timer før hårvask :)

Gjest Sunniva1
Skrevet

Prøv å google det, du finner sikkert ut det på blush, vita eller lignende (nett)butikker

Skrevet

Jeg liker denne fra Redken.

Jeg ville ikke ha anbefalt den til hvemsomhelst. Bare folk som har ekstremt skadet hår fra kjemisk behandling. Man kan få uheldige resultater om man pøser på med proteiner hvis man ikke trenger det.

For å svare TS. Det finnes en masse leave in treatments som er laget for å påføres i vått hår uten å skylle det ut for så å føne håret. Litt vanskelig for meg å anbefale noe uten å vite noe om håret ditt.

Det er fullt mulig å påføre hvilken som helst hårkur i tørt hår, men da kan du jo ikke gå ut med det i håret uten at det ser fett ut. Men man burde uansett vaske håret med shampoo før man har i hårkur.

Alternativet er da hårolje som noen har nevnt. Jeg anbefaler oljen til Alexander Sprekenhus.

http://www.sprekenhus.no/

Skrevet

Jeg ville ikke ha anbefalt den til hvemsomhelst. Bare folk som har ekstremt skadet hår fra kjemisk behandling. Man kan få uheldige resultater om man pøser på med proteiner hvis man ikke trenger det.

Å, det visste jeg ikke! Ble bare anbefalt den av frisøren, da jeg har ekstremt slitt hår etter mye kjemisk behandling :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...