Gå til innhold

Fortell meg om kvinners patetiske sosialbehov.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Husker tilbakke på ei som jeg hadde en god tone med, men som glapp ut av henda mine like før jeg var i mål med henne.Vi snakka en kveld litt om framtid og ambisjoner og hun var snokende nok til å skulle ha meg til å begrunne hvorfor jeg valgte en yrkesretning som var så "ensom" som hun beskrev det. Sa det rett ut at jeg elsket yrkesvalget fordi jeg slapp å forholde meg til arbeiskollegaer, og måtte forhodle meg til de trøtte ansiktene til energisugende slappfisker som tydlig bærer preg av at de hater hverdagen sin og det de må gjøre for å få mat på bordet, og at jeg elsket å kunne ta meg lunspauser og pauser når det passer meg og generelt styre unna alt som heter humbugprat fra kollegaer som desperat skal vite alt om deg og de andre så de ikke blir hengende etter i innkjøp av alt pisset de verken trenger eller har lyst på for å ikke tape ansikt. Hun måpte bare, som om det jeg sa "liksom" ikke stemte og som hun "liksom" ikke var klar over og hun kalte meg en egoist og at hun ikke kunne forholde seg til noen som ikke har ambisjoner om å utvide nettverket sitt å bygge relasjoner til andre. (hun viste forøvrig at jeg bygger vennskap innenfor kroppsbyggermiljø og andre interesseområder, men disse mennene er nok ikke den givende typen av gode venner dere kvinner ser etter)

Vet ikke hvorfor jeg plutselig ble påminnet dette, men dette har fått meg til å innse hvilke parasitiske behov kvinner har. De trenger flere organismer rundt seg, de trenger organismer som er villige til å skaffe dem nye organismer å suge blod fra. Det holder ikke at mannen er ressursterk nok alene, han må ha ambisjoner om å skaffe henne nye mennesker inn i livet hennes å bygge dette fordømte forholdet på, og dere er vist kun med menn for å komme i kontakt med flere mennesker og skaffer dere ressurser på å bygge en seig relasjon til en mann som dere forventer at skal være en arena for nye bekjentskap. Gjør dere dette av rent lykkejag, som å finne en mer ressurssterk mann, eller gjør dere dette som en overlevelsesmekanisme, som at dere får noen igjen den dagen dere er for gamle og uattraktive til at han vil ha dere, eller eventuelt at han er for uatttraktiv for dere? Og hva syns menn om å være en vert for kvinners livssyklus?

Anonymous poster hash: 744c5...cc3
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hvis du la det frem på den måten som du gjør her skjønner jeg godt at hun skygget banen. Du høres ikke helt frisk ut.

Ellers så kjenner jeg meg ikke igjen i beskrivelsene dine så jeg kan ikke svare deg på det.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Noe av det du beskriver om forhold til kollegaer, kan jeg være enig. Det er mye uinteressant man må høre på fra arbeidskollegaer. Men du har jo en veldig overdrevet oppfatning, som høres utrolig kynisk ut. Jeg, som selv ikke er så sosial på arbeidsplassen, ville følt meg støtt av et slikt svar som du kom med. En som har et så grunnleggende negativt syn på alle medmennesker, ville jeg ikke ønske å ha et forhold til.

Anonymous poster hash: debb9...07c
  • Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Du overreagerer vel ikke litt nå? Er du litt bitter for at du er sosialt tilbakestående ?

Ville forøvrig også dumpet en mann med likt syn på kollegaer som deg. Vitner om et usympatisk egoistisk menneske.tenk å havne i ulykka med deg da? Et mareritt å ha med på skoleavslutninger og lignende..

Gjest Cartman
Skrevet

Det blir helt feil å generalisere kvinner og menn. Vi er alle enkeltindivider og bra er det :) Dette sosialiseringsbehovet finnes hos både menn og kvinner. Skal ikke tenke selv, men herme etter alle andre. Flokkdyrnentaliteten er slitsom :(

Skrevet

Blah-blah... kvinner er fæle... blah-blah... Føler du deg bedre nå som du har fått spydd din galle utover KG?

Ellers er ditt oppgulp og din generalisering så lavmål at den fortjener ikke noe saklig tilbakesvar. Gå og syt et annet sted.

• Liker 7
Skrevet

Du overreagerer vel ikke litt nå? Er du litt bitter for at du er sosialt tilbakestående ?

Ville forøvrig også dumpet en mann med likt syn på kollegaer som deg. Vitner om et usympatisk egoistisk menneske.tenk å havne i ulykka med deg da? Et mareritt å ha med på skoleavslutninger og lignende..

Voksne folk går ikke på skoleavslutninger. Er det egoistisk å ikke ville bygge bånd til folk som kun har sammen lønnsgiver som fellesnevner med deg?

Skrevet

:ler: Rett fra levra.

Gjest Cartman
Skrevet

Nja du kjenner ikke han, så hvordan kan du si at han er sosialt tilbakestående. Jeg har vært på nok fester med folk som er ekstremt høye på seg selv og da er det bare slitsomt. Jeg har for øvrig alltid hatt et godt forhold til kollegaene mine, men det er til tider slitsomt med innblanding fra bedrevitere, som kanskje ikke vet bedre. Likevel liker jeg personlig å ha kollegaer, men samtidig ser jeg poenget til ts.

AnonymBruker
Skrevet

Nok engang ser vi bare at kvinner vrir alt til det ugjenkjennelige å gjør alle andre enn seg selv til problemet. Er selvfølgelig ikke noe parasitisk med kvinner, nei da. De er helt feilfri. Det er bare du som er egoistisk lizzom. Kvinner lever ikke av nettworking og organismesnylting, neida, de er selvstendige vesner som lett kan lege sylda på deg om du ikke bøyer de bla bla.

fuck off.

Skrevet

Nok engang ser vi bare at kvinner vrir alt til det ugjenkjennelige å gjør alle andre enn seg selv til problemet. Er selvfølgelig ikke noe parasitisk med kvinner, nei da. De er helt feilfri. Det er bare du som er egoistisk lizzom. Kvinner lever ikke av nettworking og organismesnylting, neida, de er selvstendige vesner som lett kan lege sylda på deg om du ikke bøyer de bla bla.

fuck off.

Noe forteller meg at du bærer på masse gammelt og bittert grums, og leser alle svarene du får gjennom det filteret. Du er ikke den første bitre mannen her på KG som gjør nettopp det.

• Liker 6
Gjest Gjest
Skrevet

Du må lese nøye hva jeg skriver . Voksne mennesker går på skoleavslutninger og lignende med egne barn . En mann som ikke klarer å jatte med kolleganene sine (å virkelig misliker det så mye som du) vil i mine øyne være en potensiell katastrofe å stifte familie med. Kan være årsaken til at hun "slapp unna" (les skygget banen)

Voksne folk går ikke på skoleavslutninger. Er det egoistisk å ikke ville bygge bånd til folk som kun har sammen lønnsgiver som fellesnevner med deg?

Gjest Eurodice
Skrevet

Hva mener du med dette? Det er ganske vanlig at foreldre og til og med besteforeldre er til stede ved skoleavslutninger.

• Liker 2
Gjest Chloè
Skrevet

Fordi det er rart med folk som hater alle andre enn seg selv. Trenger ingen venner, ingen å dra ut med, ingen å gå på middag til, ingen å dra på ferie med, ingen som kan hjelpe når det trengs. Nei alle andre er idioter å du er den smarteste mannen på jorda. Godt hun stakk! Smart dame

Gjest Cartman
Skrevet

fuck off.

Feil ordvalg? Kvinner er ikke bendelormer heller da haha :D

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Skal man liksom skamme seg fordi man ønsker seg venner, et godt forhold til kollegaer og et nettverk?

Er det liksom kult å være alene og hate andre folk? Nekter å tro det er en jentegreie å ønske et sosialt nettverk. Var det ikke menn som oppfant Facebook?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er du som bør lese mellom linjene. jeg sa "voksne folk går ikke på skoleaslutning". Hva infantile familiestiftere gjør legger ikke jeg meg borti.

AnonymBruker
Skrevet

fuck off.

Kanskje du skal gjøre det samme? :)

Anonymous poster hash: d332f...b6d

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

fuck off.

Alle vi kvinner på KG er skyld i din elendighet, mener du?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er rart med folk som hater alle andre enn seg selv. Trenger ingen venner, ingen å dra ut med, ingen å gå på middag til, ingen å dra på ferie med, ingen som kan hjelpe når det trengs. Nei alle andre er idioter å du er den smarteste mannen på jorda. Godt hun stakk! Smart dame

Først og fremst skulle jeg bare ha sex med henne, så hun hadde ikke trengt å skygge banen, og hun var ikke smart, men forutinntatt og for rask til å konkludere. Jeg sa heller ikke at jeg ikke trengte venner, men jeg menger meg med likesinnede som har et interesseområde jeg respekterer, og ikke A-4 kollegaer som ikke kan brukes til noe nyttig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...