AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #1 Skrevet 23. juni 2013 Har lyst til å selge brudekjolen som ble kjøpt i 2009, men ble aldri brukt... (Det ble over da jeg fant ut at vi ikke var rett for hverandre) Nå i dag har lyst til å bli kvitt den, og heller investere i ny brudekjole når den dag kommer med min nåværende samboer. Det jeg sitter å kvier meg på er at jeg liker denne kjolen godt! Den kostet også en del... Har prøvd å selge før, og vil prøve igjen. Jeg er såpass liten i størrelsen, at det gjør det litt vanskelig... lurer på om noen har erfaringer med salg av sin brudekjole? Tips og råd til annonse? Og hvor bør den helst legges ut? Blir takknemlig fot hjelp, vil bli kvitt den... Sånn egentlig...Anonymous poster hash: 1696a...575
CathFoto Skrevet 23. juni 2013 #2 Skrevet 23. juni 2013 Finn.no Annonsen bør inneholde: - Informativ overskrift: merke,modell, str - Gode bilder av en person i kjolen, ikke bare modellbilder - Tekst som forteller om merke, modell og str (gjerne også i cm) - Nypris - Salgspris - Kontaktinfo
Grønt blad Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Ta også med om den er sydd inn, og hvilken høyde kjolen er tilpasset for. Unngå ord som drømmekjole, verdens vakreste o.l. Alle bruder mener sin kjole er den vakreste, og det er ikke informativt for leseren av annonsen. 1
Gjest Ahs Skrevet 24. juni 2013 #4 Skrevet 24. juni 2013 Du kan vel fremdeles gifte deg i den kjolen, som er drømmekjolen din? Så slipper du strevet med å finne en ny drømmekjole, som kanskje ikke vil leve opp til den du har.. Jeg falt faktisk for en kjole i en annonse med tittelen "Drømmekjolen" ... men du bør jo absolutt skreddersy annonsen. Tenk også på tidspunkt for når du annonserer, se gjerne etter hvor mange kjoler som ligger ute. Finn.no er der jeg har sett etter kjole, men tror at en blogg som heter The Norwegian Wedding Blog snart åpner et sted hvor folk kan selge brudekjolene sine. Dessverre for selger er det kjøpers marked når det gjelder brudekjoler.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 Jeg hadde vurdert sterkt å gifte meg i den kjolen Vet forloveden din om den? Har han sett den? Syns han det er ok? Anonymous poster hash: 237a9...e8c
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 26. juni 2013 #6 Skrevet 26. juni 2013 Jeg hadde vurdert sterkt å gifte meg i den kjolen Vet forloveden din om den? Har han sett den? Syns han det er ok? Anonymous poster hash: 237a9...e8c Jeg tror ikke hun er forlovet nå. "Kun" samboer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå