AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #1 Skrevet 23. juni 2013 Spørsmål til dere som handler på Ellos: Hva skjer dersom man sender en vare fra Ellos i retur fra et annet sted enn der man hentet pakken/varen? Leste nemlig nettopp at man egentlig skal sende en vare i retur fra samme sted som man hentet ut pakken .Men er det helt nødvendig? Er det noen med erfaring her? Anonymous poster hash: 5a592...f98
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #2 Skrevet 23. juni 2013 Du kan returnere fra akkurat hvor du vil. Det spiller absolutt ingen rolle. Hvor har du hørt at du må sende fra samme sted som du mottok? Anonymous poster hash: 2c29c...d1e
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #3 Skrevet 23. juni 2013 Har lest det på nettsidene til ellos under" kundeservice -retur av varer.". Men er takknemlig for svar," anonym bruker". Så dersom du har erfaring med at man kan returnere hvor man ønsker, så er det kjempebra:) Du kan returnere fra akkurat hvor du vil. Det spiller absolutt ingen rolle. Hvor har du hørt at du må sende fra samme sted som du mottok? Anonymous poster hash: 2c29c...d1e Anonymous poster hash: 5a592...f98
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #4 Skrevet 24. juni 2013 Jeg skulle returnere en vare fra Ellos og da måtte jeg returnere fra samme sted.Anonymous poster hash: 17e1f...020
Munchlax Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 Tull og tøys. Pakken kan til og med leveres hos post i butikk selv om det er MyPack som egentlig sender pakken. Det som er da er at pakken ikke kan spores på nettet, og at dere da sender den på egen risiko.
Kjetil E Skrevet 24. juni 2013 #6 Skrevet 24. juni 2013 (endret) Tull og tøys. Pakken kan til og med leveres hos post i butikk selv om det er MyPack som egentlig sender pakken. Det som er da er at pakken ikke kan spores på nettet, og at dere da sender den på egen risiko. Er det dere eller Ellos som betaler for returen? For hvis det er Ellos som betaler for returen er det helt naturlig at den må sendes fra der dere hentet den, eller ihvertfall fra et utleveringssted for MyPack. Da MyPack ikke er Posten men et annet ekspedisjonsselskap, hsuker ikke i farta men lurer på om det er DHL. Og da har Ellos en avtale med dem. Så hvis Ellos betaler returen er det ihvertfall helt naturlig at dere må levere den til MyPack og ikke et Postkontor eller Post i butikk. Nå var jeg inne og tittet på Ellos og ved retur skal det benyttes forhåndsbetalt returetikett, og da er det ganske naturlig at den må levers til MyPack, og ikke til Posten/Post i butikk. Endret 24. juni 2013 av Kjetil E
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #7 Skrevet 24. juni 2013 Hvor du skal levere pakken for retur skal stå på returseddelen.(på den delen du skal klistre på pakken) For min del skjer utlevering med Mypack, retur skjer med Posten. De holder ikke til på samme sted. Anonymous poster hash: 62d32...195
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå