AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #1 Skrevet 23. juni 2013 Må bare få ut litt frustasjon her, og se hva dere her inne på KG mener angående dette.. Bor i firemannsbolig, der naboen min bor i kommunal leilighet. Han har en sønn rundt 4 år, som han har innimellom. På grunn av felles venner vet jeg at han er i rusmiljøet. Han har stadig fester, både i hverdager og helger. Med høy musikk langt ut på natta. Han hadde fest på torsdag. Og jeg hørte han kom hjem på natta med ett par folk. På fredag ser jeg ekstremt mye barneleker uti hagen og utenfor veranden hans. De har aldri vært der, selvom han har sønnen innimellom. -Jeg har altså ikke sett en eneste leke, før på fredagen. Stusset litt over hvorfor så mye leker nå, og ikke tidligere men tenkte ikke noe mer på det før jeg hører han har besøk av ei dame som jeg kunne høre ikke var noen han kjente (vanskelig å forklare, men man merker hvis folk prater med noen de ikke kjenner så særlig godt). Hun var der bare opptil en halvtime, så dro hun. Så kom jeg til å tenke på at det kan jo ha vært fra barnevernet. Det er jo forsåvidt greit, men jeg synes det kanskje er litt tåpelig når han prøver å framstille seg som en far som har mye leker og aktivitet til ungen sin, når han ellers aldri har hatt det og fester minst 4 ganger i uka.. Nå i dag som sønnen er levert til mora, har han fest. De begynte rundt klokka fem på dagen, på en søndag.. Med veldig høy musikk og verandadøra åpen. Har jeg rett til å bli mistenkelig? Jeg vet jeg ikke har noe med det, men jeg kan ikke la vær å bry meg når vi bor rett ved siden av hverandre og det er veldig lytt her. Angående barnevernet. Vet folk når de kommer på besøk? Eller dukker de opp sånn plutselig? Anonymous poster hash: 8203e...5ce
Gjest oreokaka Skrevet 23. juni 2013 #2 Skrevet 23. juni 2013 Hvis jeg var deg, ville jeg kanskje tatt en telefon til barnevernet. Barnevernet kan ikke opptre mot folk uten å ha fått bekymringsmeldinger (slik jeg har skjønt det), og da tror jeg vedkomne vet om barnevernet kommer på besøk en dag. 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #3 Skrevet 23. juni 2013 Angående barnevernet. Vet folk når de kommer på besøk? Eller dukker de opp sånn plutselig?Anonymous poster hash: 8203e...5ce Det kommer anpå hvor akutt bekymringen er, men de fleste får beskjed om at det er opprettet sak og at BVT kommer på besøk. De fleste er til og med til samtale på kontoret til BVT før de kommer på hjemmebesøk. Anonymous poster hash: 454db...4b6
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #4 Skrevet 23. juni 2013 Ikke bry deg. Du har ingenting med det. Anonymous poster hash: f7f95...e45 1
tingeling Skrevet 23. juni 2013 #5 Skrevet 23. juni 2013 Jeg ville kontaktet dem. Heller en gang for mye enn en gang for lite: http://multimedia.bt.no/janne/index.html 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå