AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #1 Skrevet 23. juni 2013 Er ikke det direkte motbydelig?! Uten min tillatelse selvsagt. Anonymous poster hash: fed8a...3c3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #2 Skrevet 23. juni 2013 Hvor hen da? I din seng, sofaen eller på gjesterommet? Anonymous poster hash: 96817...d58 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #3 Skrevet 23. juni 2013 Er ikke det direkte motbydelig?! Anonymous poster hash: fed8a...3c3 Bare hvis det var med deg. Anonymous poster hash: 84b42...74e 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #4 Skrevet 23. juni 2013 Uff, gud forby! Derfor vi kun leier splitter nye leilighet! Kunne aldri kjøpt noe brukt i alle fall! Anonymous poster hash: 634c1...cb8 8
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #5 Skrevet 23. juni 2013 Hun var ikke invitert, kom seg inn på en måte, og hadde sex i et familiemedlem sin seng. Uten at jeg visste noe om det. Anonymous poster hash: fed8a...3c3
Glis**_** Skrevet 23. juni 2013 #6 Skrevet 23. juni 2013 Høres litt spesielt ut. Virker som denne "venninnen" din ikke eier grenser. Hadde faktisk vært ganske flau hvis jeg var henne. Og ja, det er ekkelt og man trår over noen grenser. Mener virkelig folk kan spare seg for sånn oppførsel. Høres veldig desperat ut... 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #7 Skrevet 23. juni 2013 Det kommer vel helt an på kontekst om det er mobydelig. Brøyt hun seg inn hos deg og hadde sex i alle hull i din seng? Veldig forkastelig! Overnattet hun hos deg, tok med seg en kjekkas hjem fra byn? På grensen til dårlig gjort i alle fall... Overnattet hun og ektemannen hos deg? Da må man regne med at det kanskje kan skje.. Jeg har hatt venninner som har hatt sex hos meg, og jeg har hatt sex hos andre. Ser ikke helt problemet (men som sagt kommer det an på situasjonen).Anonymous poster hash: 3e974...52a 8
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #8 Skrevet 23. juni 2013 Så svaret ditt nå. Den situasjonen tilsvarer motbydelig, ja! Grattis, du har nå en udugelig venn mindre :-) Anonymous poster hash: 3e974...52a 2
Glis**_** Skrevet 23. juni 2013 #9 Skrevet 23. juni 2013 Det kommer vel helt an på kontekst om det er mobydelig. Brøyt hun seg inn hos deg og hadde sex i alle hull i din seng? Veldig forkastelig! Overnattet hun hos deg, tok med seg en kjekkas hjem fra byn? På grensen til dårlig gjort i alle fall... Overnattet hun og ektemannen hos deg? Da må man regne med at det kanskje kan skje.. Jeg har hatt venninner som har hatt sex hos meg, og jeg har hatt sex hos andre. Ser ikke helt problemet (men som sagt kommer det an på situasjonen).Anonymous poster hash: 3e974...52a Mener at folk kan styre seg når de er hos andre altså..... 1
Gjest Funky Punk Skrevet 23. juni 2013 #10 Skrevet 23. juni 2013 Hun var ikke invitert, kom seg inn på en måte, og hadde sex i et familiemedlem sin seng. Uten at jeg visste noe om det.Anonymous poster hash: fed8a...3c3 Høres merkelig ut. Hadde ikke reagert om venninnen overnattet, passet huset eller lignende, men om hun "kom seg inn på en måte" syn jeg høres creepy ut 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #11 Skrevet 23. juni 2013 Høres merkelig ut. Hadde ikke reagert om venninnen overnattet, passet huset eller lignende, men om hun "kom seg inn på en måte" syn jeg høres creepy ut Jepp. Jeg var ikke hjemme i den perioden, og hun kunne ikke ha sex hjemme hos seg selv. Så da dro de til mitt hus. Anonymous poster hash: fed8a...3c3
Glis**_** Skrevet 23. juni 2013 #12 Skrevet 23. juni 2013 Jepp. Jeg var ikke hjemme i den perioden, og hun kunne ikke ha sex hjemme hos seg selv. Så da dro de til mitt hus. Anonymous poster hash: fed8a...3c3 Da må hun kanskje være for ung til å ha sex eller så ble ditt hjem brukt som utroskapsreir?... Uansett, synes ikke noe om sånt...
Armitage Skrevet 23. juni 2013 #13 Skrevet 23. juni 2013 Jepp. Jeg var ikke hjemme i den perioden, og hun kunne ikke ha sex hjemme hos seg selv. Så da dro de til mitt hus. Anonymous poster hash: fed8a...3c3 Hvorfor har venninnen din tilgang til ditt hus når du ikke er hjemme? Har hun nøkkel eller noe sånt? 2
bebisss Skrevet 23. juni 2013 #14 Skrevet 23. juni 2013 Hva med å bare ha sex ute ett sted, må man absolutt være i en komfortabel seng så man foretrekker å bryte seg inn i ett hjem bare for å pule? Veldig merkelig "veninne" må jeg si... Det er jo innbrudd!
Stinelin Skrevet 23. juni 2013 #15 Skrevet 23. juni 2013 Hva med å unne venninna di litt sex? Om en av mine venninner hadde hatt seg hos meg mens jeg var borte hadde jeg tenkt at det var godt det ordnet seg for dem. Jeg unner venninnene mine alt godt. Blir noe helt annet om det ikke er venner og venninner selvsagt, men jeg gir ikke nøklene til folk jeg ikke liker og stoler på. Mener at folk kan styre seg når de er hos andre altså..... Hæ? Her har jeg gått glipp av noe. Vi har gjerne sex om vi overnatter borte, og jeg håper da virkelig at folk har det på overnatting hos oss også om de får lyst. 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #16 Skrevet 23. juni 2013 Hvorfor har venninnen din tilgang til ditt hus når du ikke er hjemme? Har hun nøkkel eller noe sånt? En tredjepart har nøkkel og lånte den til henne. Anonymous poster hash: fed8a...3c3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #18 Skrevet 23. juni 2013 Hvem hadde hun sex med? En random. Anonymous poster hash: fed8a...3c3
Gjest SweetSunshine Skrevet 23. juni 2013 #19 Skrevet 23. juni 2013 Hun var ikke invitert, kom seg inn på en måte, og hadde sex i et familiemedlem sin seng. Uten at jeg visste noe om det. Høres ut som om du beskriver noe helt annet enn ei venninne. "Kom seg inn på en måte"?
Gjest Lille-pus Skrevet 23. juni 2013 #20 Skrevet 23. juni 2013 Kanskje på tide å gå igjennom både hvem du gir nøkler til og hvem du mener det er verd å ha i vennekretsen da. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå