Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier ikke alltid å shave underlivet, bare når jeg føler jeg må, og det er nettopp fordi det svir slik etter jeg har gjort det.
Jeg bruker vann og en barberhøvel, så har jeg lest at man ikke skal barbere mot hårene, men jeg får ikke noe bra resultat om jeg ikke gjør det, alt håret blir ikke borte. Så jeg barberer mot hårene til jeg kjenner at det blir glatt, deretter skyller jeg over med kaldt vann og har på fuktighetskrem. Det går helt fint første dagen, men så begynner det å svi veldig etter ca. 12 timer. Og da svir det spesielt på innsiden av lårene der.
Sånn har det vært lenge, og det er veldig ubehagelig for meg. Spesielt når jeg er i syden og MÅ barbere hver dag, da blir jeg til slutt bare helt rød og det klør og får masse røde nupper.
Jeg er utrolig lei av å ha det sånn.. hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 9e512...163
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er vitsen med å måtte barbere hver dag? Vokser det virkelig SÅ fort ut igjen? Ingen sier at en barbere så ofte, og for ofte barbering kan være årsak til røde nupper, rødhet og kløe

Anonymous poster hash: bc993...579
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken fuktighetskrem bruker du?

Prøv aloe vera. Så høyt AV-innhold som mulig! Har forresten en venninne som sverger til sinksalve, så det kan også være verdt å prøve :)

Anonymous poster hash: 405e9...26b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...