Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er for tiden så og si sammen med en jente. Vi er omtrent kjærester og er blitt enige i å være eksklusive. Men, jeg har alltid et par jenter i bakhånd. Det vil si jenter jeg vet er interessert i meg som jeg møter på kaffe, går tur sammen med og som jeg kan se en film med.

Det har flere fordeler. For det første vet da kjæresten min at jeg har flere pene jenter som jeg kan bytte henne ut med når som helst og i tillegg blir jeg veldig avslappet i forholdet. Noe som gjør at dama blir enda mer interessert i meg.

Men hva synes dere jenter/kvinner om dette? Jeg går aldri over streken; gjør aldri noe fysisk med reservejentene mine. Jeg lyver heller aldri til dama om jeg skal treffe en av de.

Anonymous poster hash: aa772...22e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du høres motbydelig ut

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

For å være hobbypsykolog: Du er tydeligvis livredd for å bli såret. For å oppleve det fantastiske med å forelske deg må du bare hoppe i det! Men jeg skjønner at det er skummelt.

Du ødelegger for deg selv ved å drive på sånn.

Anonymous poster hash: 28e4f...ab3
  • Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Høres strålende ut dersom det funker for deg.

Jeg ville derimot bytta ut deg.

En usikker mann som har så stort behov for ytre bekreftelse er turn off.

Anonymous poster hash: 6d27a...f65

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

For å være hobbypsykolog: Du er tydeligvis livredd for å bli såret. For å oppleve det fantastiske med å forelske deg må du bare hoppe i det! Men jeg skjønner at det er skummelt.

Du ødelegger for deg selv ved å drive på sånn.

Hva mener du? Jeg er småforelsket i henne jeg treffer nå. Og vi gjør masse sammen; møtes 3-4 ganger i uka.

Skrevet
Men hva synes dere jenter/kvinner om dette? Jeg går aldri over streken; gjør aldri noe fysisk med reservejentene mine. Jeg lyver heller aldri til dama om jeg skal treffe en av de.

Så lenge det er greit for dama di ,ser jeg ikke helt hvorfor du behøver andres mening om forholdet ditt.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du hadde vært den typen mann jeg ikke ville vært sammen med. Det er vel i grunn hva jeg tenker om det.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 4
Skrevet

Å holde på med flere samtidig, eller ha noen på bakhånd mens man "dater" noen, er en skikkelig dårlig ting å gjøre.

For meg er det sånn at om jeg treffer en jente jeg liker, putter jeg virkelig arbeid i å få hu til å føle seg bra og ha det godt, fordi man har et ansvar ovenfor de man er glad i.
En kjæreste skal ikke bare være en man kan knulle på, men også helst en som kan være din beste venn... Det er sånn jeg ser det, i det minste.

• Liker 13
Gjest Gjest
Skrevet

Om jeg hadde trodd jeg kunne bli byttet ut med en av venninnene hans så hadde jeg ikke blitt i forholdet. Du virker svært umoden og usikker

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du? Jeg er småforelsket i henne jeg treffer nå. Og vi gjør masse sammen; møtes 3-4 ganger i uka.

Det å ha andre i bakhånd som en sikkerhet gjør deg mindre sårbar. Når du forelsker deg skal du hoppe i det med begge beina :)

Hvordan ville du følt det om hun hadde et par menn i bakhånd?

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Du er drømmemannen min! Jeg er akkurat som deg, har alltid et par karer gående på gress, sånn i tilfelle. Kanskje jeg er en av damene dine?

Skrevet

jeg har alltid et par menn i bakhånd, så jeg ser ikke problemet ditt!

AnonymBruker
Skrevet

Smart. Hun du dater må jobbe hardt for å tilfredstille deg siden hun vet du har jenter i bakhånd, mens du ikke behøver å jobbe så hardt med forholdet, siden du har reservejenter som kan plukkes frem hvis dette forholdet ikke blir noe av. Som sagt; genialt!

Anonymous poster hash: a0208...814

• Liker 1
Gjest Sobril
Skrevet

Desperat, needy og totalt avtennende.

Skrevet

Jeg tenker egentlig bare at du er en guttunge som er veldig usikker på deg selv. Jeg hadde engang en type som deg. Tror det var i slutten av tiende klasse...

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke helt hvilken interesse reservejentene skulle ha av å treffe deg, når du ikke en gang kysser dem. Du omtaler det jo ikke som rene vennskap heller, ettersom det er pene jenter som skal virke truende for dama di.

Tror du er et lite troll som trodde du skulle gjøre damene her sinte.

Anonymous poster hash: 2fde0...405
Skrevet

Jeg er for tiden så og si sammen med en jente. Vi er omtrent kjærester og er blitt enige i å være eksklusive. Men, jeg har alltid et par jenter i bakhånd. Det vil si jenter jeg vet er interessert i meg som jeg møter på kaffe, går tur sammen med og som jeg kan se en film med.

Det har flere fordeler. For det første vet da kjæresten min at jeg har flere pene jenter som jeg kan bytte henne ut med når som helst og i tillegg blir jeg veldig avslappet i forholdet. Noe som gjør at dama blir enda mer interessert i meg.

I see what you did right there :)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Du må være litt av en tøfing og en kjekkas! Men å fremstille seg som en så motbydelig fyr er helt ufattelig morsomt.. og selvfølgelig som AB!! Hvis du tror at du kan gjøre jenta di sjalu og at du kan "true" med å bytte hun ut, hvis du har den hensikten? SØK HJELP! Det er det drøyste jeg har hørt på lenge!

Er du en så dårlig kjæreste at du må lokke kjæresten din med "andre" jenter i bakhånda for at hu skal bli mer intresser og redd for å miste deg? SERIØST! du har STORE problemer!

Endret av Glis**_**
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge man ikke lyver og skjuler det så virker det jo helt greit? Du holder ikke dama di for narr, og hun vet jo hvor ståa ligger. Jeg kan garantere deg at kvinner også har reservepartnere, gjerne i fleng. Viser du svakhet er kvinner nådeløse og bytter deg raskt ut, og jeg forstår ikke hvorfor det er så ille når menn har reserver i bakhånd.

Anonymous poster hash: da02f...89c
Skrevet

Derfor er dette ille!

Så lenge man ikke lyver og skjuler det så virker det jo helt greit? Du holder ikke dama di for narr, og hun vet jo hvor ståa ligger. Jeg kan garantere deg at kvinner også har reservepartnere, gjerne i fleng. Viser du svakhet er kvinner nådeløse og bytter deg raskt ut, og jeg forstår ikke hvorfor det er så ille når menn har reserver i bakhånd.

Anonymous poster hash: da02f...89c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...