Gå til innhold

Brudeundertøy

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å droppe undertøyet. Spesielt siden jeg ikke skal ha bh.

Dumt? Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 91dda...a97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville aldri ha gått truseløs i kirken.

• Liker 1
Gjest Adriane
Skrevet

Jeg ville ikke gått truseløs punktum, men om man er komfortabel med det, så gjør det jo selvsagt alt mye lettere :) Da bør man helst ha lang kjole iallfall :fnise:

Skrevet

Jeg vurderer å droppe undertøyet. Spesielt siden jeg ikke skal ha bh.

Dumt? Hva tenker dere?Anonymous poster hash: 91dda...a97

Kommer an på kjolen. En kollega tok bryllupsbilder av et flott brudepar, og bruden hadde vanlig lang kjole. De ønsket et litt morsomt bilde hvor hun har ene beinet rundt beinet hans mens han vippet henne litt bakover(klønete forklart, men som en danseposering liksom)mens hun viste litt bein. Det var da hun skulle redigere vi oppdaget at bruden var truseløs og at vi så rett opp i.....
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på kjolen. En kollega tok bryllupsbilder av et flott brudepar, og bruden hadde vanlig lang kjole. De ønsket et litt morsomt bilde hvor hun har ene beinet rundt beinet hans mens han vippet henne litt bakover(klønete forklart, men som en danseposering liksom)mens hun viste litt bein. Det var da hun skulle redigere vi oppdaget at bruden var truseløs og at vi så rett opp i.....

Å herregud :fnise:

Da skal jeg absolutt ha truse på. Det var egentlig bare en tanke, ikke noe fastsatt :)

Da blir mitt undertøy under vielsen ca slik:

Vanlig, behagelig truse.

Ingen BH.

Hudfarget hold-in over magen.

Strømper og lilla strømpebånd.

Til natten, derimot, etter å ha fått litt hjelp med kjolen, så løper jeg et sted og skifter til noe mer.. innbydende ;) En enkel babydoll, truse i samme stil og strømpeholdere med de samme strømpene som brukes hele dagen. Tenker jeg :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke gått truseløs punktum, men om man er komfortabel med det, så gjør det jo selvsagt alt mye lettere :) Da bør man helst ha lang kjole iallfall :fnise:

Lang kjole ja, behagelig så absolutt. Men etter CathFoto's svar var det ihvertfall ingen problem å tenke at jeg får finne meg en truse :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville heller aldri ha gjort det.

Men for å se det fra en annen side:

* Hvor mange kommer til å se dette?

* Om du sender en melding til din kjære på morgenkvisten når dere skal gifte dere om dette, tror du ikke at han kommer til å være ekstra nysgjerrig da? Min mann har i alle fall syntes at det har vært pirrende når jeg har gått uten truse i bryllup (som gjest), selv om vi selvsagt har et atkivt sexliv til vanlig.

Anonymous poster hash: 8520c...056

Skrevet

jeg går gjerne truseløs både her og der, men aldri i verden i en kirke, det er for meg så respektløst at jeg nesten blir kvalm av det

AnonymBruker
Skrevet

jeg går gjerne truseløs både her og der, men aldri i verden i en kirke, det er for meg så respektløst at jeg nesten blir kvalm av det

Hvorfor er det respektløst å gå uten truse i en kirke? Hvis man bruker kjole/bukse som dekker alt og det ikke er noen fare for å blotte det nakne underlivet? Det forstår jeg ikke :klo:

Anonymous poster hash: 7d0ae...067

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker som noen sa over at det syns jo ikke men jeg ville likevel ikke gjort det. Og selv om jeg og gjerne kan gå uten truse syns jeg det blir ekstra respektløst om mannen skal sitte og være tent under vielsen fordi jeg går uten truse.

Hvorfor er det respektløst å gå uten truse i en kirke? Hvis man bruker kjole/bukse som dekker alt og det ikke er noen fare for å blotte det nakne underlivet? Det forstår jeg ikke :klo:

Anonymous poster hash: cc91a...075

• Liker 1
Skrevet

vi snakker om en bygning der det er respektløst å bruke åpne sko og å gå med bare skuldre. det er rett og slett bare å innse at å gå truseløs så definitivt kommer innunder begrepet respektløst i denne sammenhengen.

AnonymBruker
Skrevet

vi snakker om en bygning der det er respektløst å bruke åpne sko og å gå med bare skuldre. det er rett og slett bare å innse at å gå truseløs så definitivt kommer innunder begrepet respektløst i denne sammenhengen.

Jeg er ikke enig. Har man ballerinasko som skjuler tærne er det altså greit. Slenger man et tynt chiffonsjal over skuldrene (eller et slør), så er det altså greit. Mens hvis man har en hel og lang kjole (som nesten alltid er lag på lag på lag på lag), og evt underkjole/underskjørt som skjuler underlivet, så er ikke det greit? Er det greit hvis man bruker en minimal stringtruse i "myggnetting"-stoff, som pr definisjon skjuler... ingenting egentlig?

Skrevet

det handler vel mer om konseptet enn mengde stoff. enkelte ting gjør man bare ikke.

AnonymBruker
Skrevet

det handler vel mer om konseptet enn mengde stoff. enkelte ting gjør man bare ikke.

Så, en minimal stringtruse med en bitteliten "myggnetting"-stoff-trekant foran er helt ok?

Skrevet

Tenkte å kjøpe wonderbra, er den så god som de sier ? Hvor har dere kjøpt den ifra, hvordan er den i str ?

Skrevet (endret)

..

Endret av Tallulah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...