Gjest Mnea Skrevet 23. juni 2013 #1 Skrevet 23. juni 2013 Hjelp.. Hvor har dere kjøpt brudeundertøy? Spiller ingen rolle om det er nett eller butikk.. Håper noen har noen tips :-)
Tallulah Skrevet 24. juni 2013 #4 Skrevet 24. juni 2013 (endret) .. Endret 9. november 2015 av Tallulah
cecilie85 Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 Tror faktisk man må på brudebutikker for å få tak i hvite strømper. Jeg har vært overalt, både på kjedebutikker og spesielle undertøysbutikker, ikke mulig å få tak i hvite strømper! Jeg har gitt opp og kjøpt brune på lindex.
cecilie85 Skrevet 24. juni 2013 #6 Skrevet 24. juni 2013 Bh har jeg faktisk kjøpt hos skredderen (ailin), en hvit enkel stoppløs en, fordi han mente at den jeg hadde var håpløs (og det hadde han sikkert rett i)
Tallulah Skrevet 24. juni 2013 #7 Skrevet 24. juni 2013 (endret) .. Endret 9. november 2015 av Tallulah
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #8 Skrevet 24. juni 2013 Jeg vet at han fyren som driver, eller rettere sagt drev denne selger ut et restlager med masse undertøy Anonymous poster hash: 9a4e5...475
Mariahamm Skrevet 25. juni 2013 #9 Skrevet 25. juni 2013 Noen som har en bra butikk i Oslo eller Akershus å anbefale? Jeg har gått ned i vekt, og det gikk jo grovt utover brystpartiet også... Greit å ta det i en butikk så jeg får målt hvilken str jeg er nå
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #10 Skrevet 25. juni 2013 Change Anonymous poster hash: 7d0ae...067
Evie Skrevet 25. juni 2013 #11 Skrevet 25. juni 2013 Hvor bor dere da? søk opp forhandlere av wolford, de har. Jeg kjøpte mine på glassmagasinet. Litt dere, ca 230,- men veldig bra kvalitet. Kjøpte to par, om jeg bare bruker ett så kunne jeg komme og bytte til brune strømper. Venninnen min hadde disse og kortere kjole og de holdt hele dagen. Tror faktisk man må på brudebutikker for å få tak i hvite strømper. Jeg har vært overalt, både på kjedebutikker og spesielle undertøysbutikker, ikke mulig å få tak i hvite strømper! Jeg har gitt opp og kjøpt brune på lindex.
Evie Skrevet 25. juni 2013 #12 Skrevet 25. juni 2013 Mente Steen og strøm, men tror de har på glassmagasinet også. Wolford har også egen butikk i grensen. Hvor bor dere da? søk opp forhandlere av wolford, de har. Jeg kjøpte mine på glassmagasinet. Litt dere, ca 230,- men veldig bra kvalitet. Kjøpte to par, om jeg bare bruker ett så kunne jeg komme og bytte til brune strømper. Venninnen min hadde disse og kortere kjole og de holdt hele dagen.
CathFoto Skrevet 25. juni 2013 #13 Skrevet 25. juni 2013 Noen som har en bra butikk i Oslo eller Akershus å anbefale? Jeg har gått ned i vekt, og det gikk jo grovt utover brystpartiet også... Greit å ta det i en butikk så jeg får målt hvilken str jeg er nå Jeg liker godt Change på Oslo City
cecilie85 Skrevet 25. juni 2013 #14 Skrevet 25. juni 2013 Mente Steen og strøm, men tror de har på glassmagasinet også. Wolford har også egen butikk i grensen. Aha! Takk, da prøver jeg den. Jeg fant ikke hvite strømper på Steen og strøm
Lanterne Skrevet 25. juni 2013 #15 Skrevet 25. juni 2013 Jeg skal kjøpe undertøyet mitt på Netty. Der kan man faktisk bestille time til å prøve brudeundertøy, så tenkte jeg skulle prøve meg på det, så får jeg god hjelp. Angående hvite strømper, så kjøpte jeg dette på Lindex for et par år tilbake. Rart at de ikke har dette fortsatt :/
Gjest Lille-pus Skrevet 25. juni 2013 #16 Skrevet 25. juni 2013 Til natten på lindex (men mangler hvite strømper "hvor får jeg tak i det?" ). Har kjøpt wonderbra fra laredoute.no til ha under kjolen. Den er fantastisk! Tror faktisk man må på brudebutikker for å få tak i hvite strømper. Jeg har vært overalt, både på kjedebutikker og spesielle undertøysbutikker, ikke mulig å få tak i hvite strømper! Jeg har gitt opp og kjøpt brune på lindex. Takk for svar Samme erfaring har jeg! Har også saumfart mange nettbutikker, funnet på ellos.no, men de koster 79,- og man må handle for 249 der.. Skulle liksom trodd at butikkene tok inn hvite strømper med tanke på brud, i alle fall nå i høysesongen.. Aha! Takk, da prøver jeg den. Jeg fant ikke hvite strømper på Steen og strøm Som et tips til hvite strømper, enten det er ekte strømper, stayups eller strømpebukser, kan jeg be dere se her. I lenken har jeg gjort et rent søk på white, derfor kom det 'lite av varje' i tillegg.
cecilie85 Skrevet 26. juni 2013 #17 Skrevet 26. juni 2013 Dette ser jo helt supert ut! Takk! :-) Som et tips til hvite strømper, enten det er ekte strømper, stayups eller strømpebukser, kan jeg be dere se her. I lenken har jeg gjort et rent søk på white, derfor kom det 'lite av varje' i tillegg.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #18 Skrevet 27. juni 2013 Om du har en Lindex med litt størrelse på undertøysavdelingen i nærheten, så har de mye fint - og ganske rimelig - der! Anonymous poster hash: c93da...1b8 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #19 Skrevet 27. juni 2013 Endte opp med altfor altfor dyrt undertøy... Et sett med stroppeløs bh, og ett vanlig. Første og siste gang jeg bruker så mye på undertøy, men følte meg helt fantastisk i det :-) Anonymous poster hash: 6386b...e36
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #20 Skrevet 27. juni 2013 Jeg kjøpte trusa på H&M. Så etter undertøy i dyre undertøysbutikker også, men jeg så ikke fornuften i å legge en femhundrelapp i et lite plagg som jeg kom til å ha på meg mindre enn et døgn (den første dagen jeg brukte det altså). Regna jo med at den kom ganske kjapt av, og det hadde jeg rett i.. BH brukte jeg ikke den dagen. Hadde stroppeløs kjole.. Anonymous poster hash: 8520c...056
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå