Cilie2003 Skrevet 7. juni 2002 #1 Skrevet 7. juni 2002 Hei Er det noen der ute som vet om steder ved sjøen det går ann å ha bryllupsfest i Østfold. Helst i Sarpsborg/Fredrikstad distriktet???? 12
Ruby Skrevet 9. juni 2002 #2 Skrevet 9. juni 2002 Hei! Hva med Hankø Fjordhotell? Der er det jo helt nydelig på sommeren..... Men, det koster nok ganske så mye vil jeg tro..... Eller et sted på Hvaler... Sjekk med Hvaler Kommune, der ute er det mange nydelige plasser! Lykke til! 12
Cr@sh Skrevet 9. juni 2002 #3 Skrevet 9. juni 2002 Hva med Støtvig Hotell på Larkollen. Ikke akkurat Fredrikstad/Sarpsborg, men meget vakkert...
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2002 #4 Skrevet 10. juni 2002 Friedheim i Slevikkilen, lokalet til Slevik Velforening er også godt egnet til bryllup! Har dessverre ingen opplysninger om hvem en kan kontakte for leie, pris e.l., men send meg gjerne en mail hvis du/dere er interessert, jeg kan sikkert finne det ut! Lykke til! Hilsen Mettan (som ikke er innlogget)
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2002 #5 Skrevet 10. juni 2002 Friedheim i Slevikkilen, lokalet til Slevik Velforening er også godt egnet til bryllup! Har dessverre ingen opplysninger om hvem en kan kontakte for leie, pris e.l., men send meg gjerne en mail hvis du/dere er interessert, jeg kan sikkert finne det ut! Lykke til! Hilsen Mettan (som ikke er innlogget)
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2002 #6 Skrevet 10. juni 2002 hei jeg var en gang på avd fest på Fridheim Slevik. Det var veldig fint men trangt da vi var rundt 50 stk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå