Gå til innhold

Gifte seg uten gjester i en kirke..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi vurderer å gifte oss i utlandet. Har funnet en location og slikt som passer oss perfekt - men vigselen "må" skje i en kirke/et kloster (dvs ikke en stor kirke). Men vi vil gifte oss uten noen til stede - annet enn selvsagt vigsler og vitner, sistnevnte regner jeg med at vigsler kan hjelpe oss og skaffe.

Vi ønsker å feire hverandre, kjærligheten og bare nyte en ferie og heller ta festen senere med våre nærmeste. Men tror dere det blir rart i en kirke med bare oss to? Noen som har gjort det slik?

Anonymous poster hash: d6678...686
Videoannonse
Annonse
Gjest Adriane
Skrevet

Er Sjømannskirke uaktuelt?
Hvis det er en liten kirke eller kloster, syns jeg ikke det er rart i det hele tatt. Personlig syns jeg egentlig ikke det er rart i en større kirke heller, men det kan hende man føler litt mer på det selv i en større kirke? :vetikke:

Måten dere skal gjøre det på, er sånn vi opprinnelig ønsket å gjøre det, så jeg syns jo sånn sett at det er en glimrende idé ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg giftet meg i min egen kommune i en kirke. Privar sermoni der jeg hadde kun invitert foreldre, søsken med barn. Så du kan jo gifte deg her hjemme også, og si du vil ha det privat, så informerer du ikke til noen at du gifter deg i kirka. Kune med forloverne tilstedet. Så reiser dere vekk dagen etter på ferie istedet?

Anonymous poster hash: 4770c...29c
Skrevet

Vi ble viet i en liten sjømannskirke med kun fem gjester tilstede. Det var ikke rart i det hele tatt og for å være helt ærlig tror jeg det hadde vært like magisk om det bare var vitnene også. Jeg hadde gjort det sånn om dere ønsker det :)

Gjest Keikolina
Skrevet

Skal bare være oss 2 også, ta helikopter i fra Las Vegas til Grand Canyon

Gjest Adriane
Skrevet

Skal bare være oss 2 også, ta helikopter i fra Las Vegas til Grand Canyon

Så utrolig kult!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...