Kjetil E Skrevet 23. juni 2013 #1 Skrevet 23. juni 2013 Ja i år sender NRK Sommeråpent ut på Norgesturne med MS Sjøkurs (Det gamle Hurtigruteskipet Rangvald Jarl som og en periode var Skoleskipet MS Gann), Noen som så på? Så selv sendingen i går kveld. Samt fulgte innseilingen til Fredrikstad i ettermiddag. Og som under Hurtigruten minutt for minutt og Telemarkskanalen minutt for minutt møtte folk opp på land og i småbåter underveis.
oeas Skrevet 23. juni 2013 #2 Skrevet 23. juni 2013 Jeg fikk med meg sendingen som gikk på nrk i går. Men jeg har ikke sett noe av det som sendes på nett, unntatt å ha vært innom og sett at det ble streamet fra en havn. Jeg tror at dersom det skal slå ordentlig an, så må de rydde plass på sendeskjemaet sitt.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #3 Skrevet 23. juni 2013 Jeg orker ikke å se på. Jeg kan ikke fordra Ingrid Gjessing Linhave. Hun er det mest irriterende og talentløse og minst morsomme TV-mennesket som har blitt fostret her til lands. Anonymous poster hash: ae860...d5b 2
Kjetil E Skrevet 23. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2013 Jeg fikk med meg sendingen som gikk på nrk i går. Men jeg har ikke sett noe av det som sendes på nett, unntatt å ha vært innom og sett at det ble streamet fra en havn. Jeg tror at dersom det skal slå ordentlig an, så må de rydde plass på sendeskjemaet sitt. Går direkte på NRK1 hver dag fra kl 1000 til kl 1330.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå