AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #21 Del Skrevet 25. juni 2013 Hadde jeg hatt mulighet til å fjerne redet og knuse eggene hadde jeg gjort det lett. De sitter på hvert hustak bortover gaten her, og vi bor ikke akkurat ved sjøen. Noen ganger kan jeg ikke åpne døren uten at de kommer stupende etter meg, så jeg har flere ganger løpt ut av terassedøren for i det hele tatt å komme meg ut. Har begynt å gå en omvei i motsatt retning av der måsene sitter, tar 25min ekstra. Helvetes drittmåser, vurderer faktisk å kjøpe inn brød og rødsprit. Anonymous poster hash: b2dcf...740 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 25. juni 2013 #22 Del Skrevet 25. juni 2013 Hvorfor i all verden skal du plage måkene med å gi dem rødsprit på brød, når du kan mate dem med mat som har fått tilsatt rottegift? (Hysj, det var ikke meg som sa dette og nei, jeg har aldri gitt en fredet fugl noen rottegift.) Jeg har testet ut bruken av ilder og det funker helt supert. Det er rovdyr og fugler vil ikke bo der det er eggknusende, måkespisende rovdyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå