Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest avmakt
Skrevet

Mannen min ,jeg ,sønnen vår og fetteren hans som er voksne tenåringer snakker .Det gjelder yrkesvalg til vår sønn.Når jeg ikke er enig med min mann,sier han:Ikke bland deg bort i dette.Du har ikke greie på det:Hva synes dere om en menn som sier dette såtil kona si så ungene hører på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde mannen min snakket slik til meg i påhør av vår sønn eller andre, så kan jeg love deg at det hadde blitt oppgjør på kammerset etterpå.

Maken til mangel på respekt!

Har du prøvd å spørre han om hvordan han ville reagere om du snakket like nedverdigende til han i andres nærvær?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hadde blitt både forbannet og lei meg.! :evil: :cry:

Litt folkeskikk skader ikke!

Skrevet

Han hadde fått en saftig kommentar tilbake av meg der og da gitt. Han kan ikke lirke av seg noe sånt uten å få merket det selv, synes jeg.

Når det er sagt så håper jeg sønnen deres finner seg noe han liker å jobbe med i framtiden.

Skrevet

Synes det er respektløst!

Jeg hadde nok blitt rimelig forbanna og tatt det opp med han etterpå.

Jeg mener at sånn skal man ikke snakke til sin kjære.

Du har like mye du skulle ha sagt som han har!

Ta han litt i ørene :wink:

Skrevet

Dette her bør han ikke slippe unna med. Snakker han slik til deg ellers også- at du ikke har greie på ting og bør holde kjeft??

Skrevet

Det der er en stygg herskemåte, utrolig respektløst. Lettest kortsiktig å svare med samme mynt. Spørs likevel om det beste er å snakke litt hardt til ham om det. Uansett er ikke dette noe du kan finne deg i

Skrevet

Det lyder som om det ikke er den første gangen han har sagt noget ligende eller opført sig sådanne overfor dig, dette er respektløst hvis der er noget din mand og dig er uenig om angående børn eller ligende tager man det privat og ikke i anders påhør, din søn kommer automatisk til at miste respekten for dig også og det er jo ikke en bra ting.

Tag det om med manden din og sig at du føler dig krænket og ønsker ikke at dette skal gentage sig.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg hadde ikke klart å vente til vi kom på kammerset engang, for han hadde fått høre der og da. Snakk om mangle på respekt, og sønnen min skulle iallefall fått vite at jeg kunnen svart for meg, og at jeg ikke under noen omstendigheter hadde akseptert slik behandling.

Skrevet
Jeg hadde ikke klart å vente til vi kom på kammerset engang' date=' for han hadde fått høre der og da. Snakk om mangle på respekt, og sønnen min skulle iallefall fått vite at jeg kunnen svart for meg, og at jeg ikke under noen omstendigheter hadde akseptert slik behandling.[/quote']

Med nærmere ettertanke er det nok dette jeg ville gjort...

Skrevet

Enig.. må bare si fra med en gang..

Gjest gjest2
Skrevet

Hadde ikke funnet meg at noen sa noe slikt til meg på tomannshånd en gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...