AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #1 Skrevet 23. juni 2013 Er for øyeblikket ikke trumfmedlem. Er det noe vits i å være det? Får man gode tilbud kun for å være medlem? Er det mye å spare? Kan legge til at jeg handler en del i Spar-butikker og Kiwi. Anonymous poster hash: 03926...be5
Anglofil Skrevet 23. juni 2013 #2 Skrevet 23. juni 2013 (endret) Man får jo kickback da, så jeg synes det er verdt det. Selv har jeg Trumf Visa og får da 1% kickback på alle kjøp jeg gjør (unntaket er konkurrende butikker selvsagt), 2% i Trumf-butikker og 4% ved trippeltrumfdager. Hvis man allerede handler i en butikk der man kan få Trumf ser jeg ingen grunn til å ikke ha Trumf-kort. Du får jo kickback, alternativet er å ikke få det i det hele tatt. De som bare har vanlig Trumf får vel 1% ved kjøp i vanlig butikk. Trumf Visa får som sagt 2% ved kjøp i Trumf-butikker. Mvh Yvonne Endret 23. juni 2013 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #3 Skrevet 23. juni 2013 Trumf Visa, er det når man registerer bankkortet, slik at man ikke bruker medlemskortet ved betaling? Eller er det noe annet igjen? Anonymous poster hash: 03926...be5
Anglofil Skrevet 23. juni 2013 #4 Skrevet 23. juni 2013 Trumf Visa, er det når man registerer bankkortet, slik at man ikke bruker medlemskortet ved betaling? Eller er det noe annet igjen? Anonymous poster hash: 03926...be5 Trumf Visa er et eget bankkort, og er noe annet igjen, ja. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #5 Skrevet 23. juni 2013 Ok. Takk for svar. Kan Trumf sammenliknes med Coop sitt medlemskort? At man får litt av de samme tilbudene utenom disse prosentene? Anonymous poster hash: 03926...be5
Anglofil Skrevet 23. juni 2013 #6 Skrevet 23. juni 2013 Ok. Takk for svar. Kan Trumf sammenliknes med Coop sitt medlemskort? At man får litt av de samme tilbudene utenom disse prosentene? Anonymous poster hash: 03926...be5 Det kan du kanskje si. Jeg er medlem av begge siden jeg handler like mye i både Coop- og Trumf-butikker. Men jeg vil si at Coop har flere medlemstilbud, mens Trumf i stedet har Trippel-Trumf-dager osv. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #7 Skrevet 23. juni 2013 Trumf Visa er et eget bankkort, og er noe annet igjen, ja. Mvh Yvonne Kredittkort ;-)Anonymous poster hash: 5a083...a92 2
Gjest Marmot Skrevet 23. juni 2013 #8 Skrevet 23. juni 2013 Jeg har både Coop og Trumf, og handler omtrent like mye på Coop Xtra og Kiwi, og føler jeg får mye mer igjen for Trumf-medlemskapet. Bruker sjelden Coop-medlemstilbudene.
Gjest Funky Punk Skrevet 23. juni 2013 #9 Skrevet 23. juni 2013 Jeg har handlet salt- og pepperkvern, stekepanner osv med mine trumfpoeng. I tillegg får jeg jevnlig kuponger i postkassa hvor det er avslag på enkelte varer og en "sjekk" på noen kroner som jeg kan bruke når jeg handler
Anglofil Skrevet 23. juni 2013 #10 Skrevet 23. juni 2013 (endret) Kredittkort ;-)Anonymous poster hash: 5a083...a92 S Ja. Regner med at man klarer å tenke seg til hva jeg mente. Og noen av oss bruker det også som om det skulle vært et vanlig bankkort. Mvh Yvonne Endret 23. juni 2013 av Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå