Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymous poster hash: 7a325...762
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, når man gifter seg så blir det slutt på pulinga, også må man sove på separate soverom.

Ja også er det et krav om krangling :)

AnonymBruker
Skrevet

men... vi har bare ett soverom, betyr d vi må flytte nå som vi har er gift?:O

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

mangen jeg kjenner som er eller har vert gift sier man opplever å bli tatt mer for gitt, og at man fort ikke tar så mangen ennsyn lenger... vet ikke helt om jeg tror forholdet forandrer eller utvikler seg så mye andeledes om man er gift eller sammboere. føltes det andeledes etter bryllupe for dere?

Skrevet

mangen jeg kjenner som er eller har vert gift sier man opplever å bli tatt mer for gitt, og at man fort ikke tar så mangen ennsyn lenger... vet ikke helt om jeg tror forholdet forandrer eller utvikler seg så mye andeledes om man er gift eller sammboere. føltes det andeledes etter bryllupe for dere?

Nei, det føltes ærlig talt ut som det alltid hadde gjort. De første dagene etterpå var selvfølgelig litt spesielle. Men når hverdagen kom igjen var alt som før, heldigvis siden vi var fornøyde med hvordan vi hadde det :)

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg synes i grunn ikke det.

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

hvorfor er dette noe så mangen mener da?

Skrevet

Jeg har aldri hørt noen mene det før.

Skrevet

Det må du nesten spørre dem om. ;) Men det oppleves vel forskjellig fra par til par tenker jeg. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Kommer kanskje ann på hvor raskt man gifter seg etter at man ble sammen og hvor lenge man har bodd sammen før man gifter seg, å gifte seg etter ett år blir litt annet enn å gifte seg etter ti år.

For oss som hadde vært sammen i 4 år og bodd sammen stort sett hele tiden + hadde barn sammen så ble ikke forskjellen så veldig stor. Er blitt enklere med tanke på papirer ol da.

Anonymous poster hash: 9f6fd...ebe
AnonymBruker
Skrevet

har vert sammen siden september, og bryllupe var på fredag... så jeg er fult klar oer at ting ikke kommer til å vere det samme, og at ting har skjedd veldg fort. bare at jeg mener forholde ikke utvikler seg no serlig forskjeld om vi er gift eller samboere.

Skrevet

Ja, jeg følte at det var en mye større forpliktelse.

Skrevet

Ingen forskjell her.

Gjest Aegon Targaryen
Skrevet

Nå er ikke jeg gift men jeg spurte min eldre søster om forholdet mellom henne og han hun nå er gift med ble forandret når de giftet seg

Hun sa nei

Gjest bustyvel
Skrevet

Ja, når man gifter seg så blir det slutt på pulinga, også må man sove på separate soverom.

Ja også er det et krav om krangling :)

Var dette et desperat forsøk på å skremme meg fra giftemål? :kosteskaft:

Skrevet

Jeg synes det var en forskjell, følte vi ble mer knyttet sammen på et vis. Vi hadde et barn sammen da vi gifta oss, og fikk også den samme følelsen da barnet ble født. Bryllupet forsterket det :)

Skrevet

Var dette et desperat forsøk på å skremme meg fra giftemål? :kosteskaft:

Er ikke du kurert ennå så blir du aldri det, kjære ;)

Love you!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...