Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i overraskelsesbursdag i går. Bursdagsbarnet ante ingenting og jeg så overrasket at hun falt i bakken. Alle ble så rørt av reaksjonen at tårene trillet. Jeg tenkte ikke en gang over at det var en mulig reaksjon, før jeg så meg rundt og så at alle tørket tårer. Fortet meg å ta meg litt i øyekroken, bare for å ikke være den eneste kalde fisken i rommet.

Hvorfor hadde ikke jeg en sånn reaksjon som de andre? Det falt meg virkelig ikke inn at man skulle bli rørt, før jeg så reaksjonen til de andre. Er jeg helt uten følelser eller hva?

Anonymous poster hash: f5b61...6f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok helt ærlig begynt å le, ikke gråte, om noen jeg kjente hadde falt i bakken fordi han/hun ble så overrasket. Ikke noe å tenke på. =)

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville nok mest sannsynlig reagert på samme måten som deg, og jeg har flust av følelser. =P

Så bobler jeg ikke alltid over av følelser (selv om det selvsagt kan skje), det betyr ikke at jeg ikke har dem. Man får vel ikke alltid de samme følelsesutbruddene for de samme tingene, og det er helt greit.

Gjest Gjest
Skrevet

Synes folk gråter for alt mulig om dagen jeg.... Tror det er litt i tiden... Egentlig litt slitsomt!

Skrevet

Vi reagerer forskjellig, og jeg skjønner godt de synes det var rørende. Det er derimot ikke noe unormalt med deg fordi du reagerte annerledes.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...