Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er bæresjal veldig kompliserte å knyte? Eller bare ser det sånn ut? Kan de brukes på nyfødte? Hvis ikke når kan de brukes? :)

Anonymous poster hash: dfd23...39e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mobywrap og det er ganske enkelt å knyte på, du kan f.eks. se en video på siden deres så skjønner du det nok :) Det kan brukes fra nyfødt. Kan virkelig anbefales!

AnonymBruker
Skrevet

Har akkurat sett på video av samme typen men et annet merke ;) Takk for tips!

Gjest Tekola
Skrevet

Jeg har et Sino-bæresjal, og det tok ikke mange testknyttingene før jeg fikk det til! Vesla mi stortrives i det og sover i flere timer :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Ok, har mye mer lyst på det enn en sånne andre typer :)

Gjest Tekola
Skrevet

Siden mitt er elastisk så vil det holde til hun er ca seks måneder har jeg fått høre. Vevde sjal er litt mer avanserte å knytte, men kan brukes enda litt lenger.

Anbefaler Bæreglede i Oslo! Om du ikke bor i nærheten har de super nettside og er hyggelige å prate med på telefon :)

AnonymBruker
Skrevet

Bor laaaangt unna Oslo, men det selges div bæresjal her jeg bor :) Men holdbarheten kommer vel an på hvor mye man bruker den, er neppe noe jeg kommer til å bruke daglig.

Gjest Tekola
Skrevet

De kan brukes i flere år, altså! Men det går på vekta til babyen, sånn jeg skjønte det. Formulerte meg klønete! :)

Skrevet

Jeg har Tricot Slen, men brukte det bare ca 5 ganger. Syntes det var tungvint å styre med metervis med stoff, og ikke minst veldig upraktisk ute på tur eller på urent underlag. Jeg går mye på tur, og synets det var et styr hver gang gutten skulle ut og inn av sjalet.

Det er altså minimalt brukt, og til salgs. ;)

Kaffebrunt.

Skrevet

Oaaa!! Stinelin! Jeg er så treig! :fnise: Jeg har endelig fått sjekket det ut og jeg vil gjerne kjøpe det! ;)

Skrevet

Oaaa!! Stinelin! Jeg er så treig! :fnise: Jeg har endelig fått sjekket det ut og jeg vil gjerne kjøpe det! ;)

Hehe, ok! Sender deg en PM :)

Skrevet

Jeg har hatt både elastisk og vevd i min tid. Husker ikke hva det elastiske het, men de er nå ganske like alle sammen. Så hadde jeg et Storchenwiege. Ingen av de var vanskelig å bruke. Storchen ble i tillegg brukt som disse under trappen, hehe.

Gjest Ravgull
Skrevet

Hvordan er sånne bæresjal for oss som er storvokste av oss..? Kanskje et teit spørsmål, men jeg er redd det ikke passer fordi mamma'n er for stor. :fnise:

Skrevet

Det er ulike lengder, så man kjøper litt lengre sjal dersom man er veldig rund. Det står ofte beskrevet på hjemmesidene hvor stort sjal man trenger. Det er uansett ikke noe problem å få store nok sjal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...