Gå til innhold

Klarer det ikke :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 166 og 103 kilo :O

Har gått på LCHF i 2 uker nå, men vekta er den samme. Vil bli slank og fin!

Hva gjør jeg feil? Kan det stemme at jeg bare skal ha i meg under 20 kalorier pr dag?

Anonymous poster hash: 2cca1...e60

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva? Under 20 kalorier pr. dag?

Anonymous poster hash: 792b1...558
  • Liker 2
Skrevet

Trener du?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, beklager.. 20 KARBOHYDRATER pr dag :)

Skrevet

Hvor mange kalorier spiser du daglig?

AnonymBruker
Skrevet

Kan anbefale å telle kalorier. Du trenger ca. 1300 pr. dag.

Anonymous poster hash: 2ff8c...09c
  • Liker 2
Skrevet

Bor du i bergen begynn å gå stoltzen så gå over til fløyen og brushytten, god trening:I)

AnonymBruker
Skrevet

Så om jeg ligger på 1300 kalorier pr dag, så skal jeg kunne se resultat?

Krysser alt jeg har for det :)

AnonymBruker
Skrevet

Selv om du går på lavkarbo så må du følge med på kaloriinntaket:) For mange kalorier gjør at du ikke går ned.

Trener du noe? Er viktig med trening i tillegg til kostholdet.

Anonymous poster hash: 756f5...c23
Skrevet

Selv om du går på lavkarbo så må du følge med på kaloriinntaket:) For mange kalorier gjør at du ikke går ned.

Trener du noe? Er viktig med trening i tillegg til kostholdet.

Anonymous poster hash: 756f5...c23

Trening er overvurdert i forhold til å gå ned i vekt. Men det er selvfølgelig bra for kroppen

• Liker 2
Skrevet

Drikker du nok vann? Nok fett?

Det kan ta litt lengre tid enn to uker å få i gang systemet, selv om det kan virke som det er vanlig å gå ned mye til å begynne med.

Hvis du går ekstrem lavkarbo så er det 15-20 g karbohydrater hver dag, ja.

Men, så er det noe som man kaller partystopper også - det kan hende du spiser ting som holder vektnedgangen borte. Noen må kutte ut nøtter og alt som har med søtt å gjøre f.eks.

På forumet lavkarbo.no får du helt sikkert masse tips og triks.

Og når det gjelder trening så anbefales moderat trening i 30 minutter hver dag.

(Da jeg startet lavkarbo for noen år siden så gikk jeg heller ikke ned, selv om jeg spiste riktig. Først da jeg begynte å gå turer (begynte med juleshopping) så løsnet det, og da gikk jeg ned ca 2 kg hver uke)

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan spiser du på en typisk dag?

1300 kalorier er for lite, da kommer du til å gå sulten og gå på sprekker, og kroppen din vil dessuten tære på muskelmassen.

Trening er som andre her sier sunt, men det er ikke der man skaper mesteparten av kaloriunderskuddet.

Man må få i seg færre kalorier enn man forbruker selv om man spiser lavkarbo, men for de fleste er lavkarbomaten så mettende at de ikke trenger å telle kalorier siden de automatisk ligger i underskudd uansett, fordi de er mette.

Hold ut, og fortell oss litt mer om hvordan du spiser slik at vi kan komme med tips! :)

Anonymous poster hash: 5e242...9aa
AnonymBruker
Skrevet

Er 166 og 103 kilo :O

Har gått på LCHF i 2 uker nå, men vekta er den samme. Vil bli slank og fin!

Hva gjør jeg feil? Kan det stemme at jeg bare skal ha i meg under 20 kalorier pr dag?

Legg fra deg Lavkarbogreiene. Det er ikke løsningen. Løsningen er bra vanlig mat, spise nok, livsstilsendring, fysisk aktivitet og forandre tankene dine. Se om du kan komme deg på et livsstilskurs eller et grete roede kurs. Det er greit med starthjelp.

Anonymous poster hash: 7f027...a6e

AnonymBruker
Skrevet

Legg fra deg Lavkarbogreiene. Det er ikke løsningen. Løsningen er bra vanlig mat, spise nok, livsstilsendring, fysisk aktivitet og forandre tankene dine. Se om du kan komme deg på et livsstilskurs eller et grete roede kurs. Det er greit med starthjelp.

Anonymous poster hash: 7f027...a6e

Lavkarbo vil være mest effektivt når man er så stor, så der tar du feil. I tillegg vil et lavkarbokosthold minske søtsuget betydelig, hvilket vil være ekstremt fordelaktig for noen som tydeligvis har hatt problemer med dette, samt overspising.

Anonymous poster hash: 3caac...6a1

Skrevet

Hvordan spiser du på en typisk dag?

1300 kalorier er for lite, da kommer du til å gå sulten og gå på sprekker, og kroppen din vil dessuten tære på muskelmassen.

Trening er som andre her sier sunt, men det er ikke der man skaper mesteparten av kaloriunderskuddet.

Man må få i seg færre kalorier enn man forbruker selv om man spiser lavkarbo, men for de fleste er lavkarbomaten så mettende at de ikke trenger å telle kalorier siden de automatisk ligger i underskudd uansett, fordi de er mette.

Hold ut, og fortell oss litt mer om hvordan du spiser slik at vi kan komme med tips! :)

Anonymous poster hash: 5e242...9aa

Nei 1300 er ikke for lite om man velger riktige matvarer, jeg har selv levd på 1300kcal daglig over tid.

Gjest Heartbeat
Skrevet

1400kcal er et fint utgangspunkt å starte med om du er veldig overvektig. Da kan du i tillegg skeie litt ut en dag i uken og allikevel gå ned i vekt med lavkarbo.

Hold deg under 20 gram karbohydrater, da kommer du i ketose, som starter fettforbrenningen, og du går hurtigere ned i vekt. Du kan ikke trene hardt, men moderat i ca 30 minutter hver dag. En rask gåtur gjør underverker :)

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...