Gjest Hyssingen Skrevet 23. juni 2013 #2 Skrevet 23. juni 2013 De liker å være single. Fint for dem. 5
Slither Skrevet 23. juni 2013 #3 Skrevet 23. juni 2013 Jeg tenker at folk må da få gjøre som de vil. Kanskje de ikke ønsker noe forhold, og heller vil sitte hjemme og runke. 3
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. juni 2013 #5 Skrevet 23. juni 2013 At han har hatt dårlige sexopplevelser, er lei av at jenter vil ha forhold eller trives alene.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2013 #6 Skrevet 23. juni 2013 At han ikke har klart å komme i kontakt med en jente han liker, og at han ikke er spesielt interessert i ONS. Det er da en del attraktive mennesker som ikke har så lett for å finne seg en kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #8 Skrevet 23. juni 2013 Hva tenker du om attraktive kvinner som gjør det samme ? Anonymous poster hash: 34229...f49 8
Yme Skrevet 23. juni 2013 #9 Skrevet 23. juni 2013 Jeg skjønner veldig godt at man gjør det. Jenter er generelt ikke flinke til å ha sex (mulig dette gjelder menn også) så runking er diggere. Min erfaring er at jenter tror sex handler om at de bare skal ligge der og være tilgjengelige, mens mannen flytter dem i forskjellige stillinger, og knuller dem. De rir gjerne i noen få minutter, om du spør pent, og noen jenter kan til og med suge, men stort sett er de totalt inaktive, og det virker som at de mener sexen handler om at mannen skal tilfredsstille dama, med minst mulig innsats fra hennes side. Utrolig kjedelig og demotiverende. 10
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2013 #10 Skrevet 23. juni 2013 Norsk kjæreste nei, synes norske jenter virker så utrolig høye på seg selv, skal sette dagsorden, skal dominere og bestemme, krangle og teste grenser, flashe egen vellykkethet, dyrke egen selvstendighet, det blir liksom aldri noe 'oss to', men heller et evig mas om hegemoniet, om å skulle være så sterk og uavhengig, måle minutter husarbeid og hvor mange middager tilberedt av hvem, kreve å ha hele rekka av exer som bestekompiser som skal pleies hele tiden, sterke humørsvingninger og sex kun hvis alt annet er perfekt og tilrettelagt. So, whats in it for me?
TheHairyToothfairy Skrevet 23. juni 2013 #11 Skrevet 23. juni 2013 Norsk kjæreste nei, synes norske jenter virker så utrolig høye på seg selv, skal sette dagsorden, skal dominere og bestemme, krangle og teste grenser, flashe egen vellykkethet, dyrke egen selvstendighet, det blir liksom aldri noe 'oss to', men heller et evig mas om hegemoniet, om å skulle være så sterk og uavhengig, måle minutter husarbeid og hvor mange middager tilberedt av hvem, kreve å ha hele rekka av exer som bestekompiser som skal pleies hele tiden, sterke humørsvingninger og sex kun hvis alt annet er perfekt og tilrettelagt. So, whats in it for me? så dette forandrer seg bare du kommer over en landegrense? interesting. 8
Nerine_ Skrevet 23. juni 2013 #12 Skrevet 23. juni 2013 At de har ett problem.. Har man ett problem bare fordi man ikke er interesert i å få seg en kjæreste? Den var ny! 4
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2013 #13 Skrevet 23. juni 2013 så dette forandrer seg bare du kommer over en landegrense? interesting. Kan ikke helt få til at jeg har sagt og ment det. Landegrense gitt.
Gjest Newbitch Skrevet 23. juni 2013 #15 Skrevet 23. juni 2013 Jeg tenker "Takk Gud for at ikke alle attraktive menn er drittsekker som løper ut på byn kun for å få seg en ny fitte daglig".. 7
TheHairyToothfairy Skrevet 23. juni 2013 #16 Skrevet 23. juni 2013 Kan ikke helt få til at jeg har sagt og ment det. Landegrense gitt. du antyder at norske jenter er så fryktelig annerledes i forhold til andre jenter, da regner jeg implisit at dette gjelder feks svenske jenter. rent teknisk er det en landegrense som skiller mellom norske og svenske jenter. jeg lurer på hva den geografiske forskjellen egentlig utgjør. dette er spennende for meg, håper du kan forklare. 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #17 Skrevet 23. juni 2013 Ikke alle har så store behov å vise seg frem, drikke seg full og gjøre dumme ting vet dere! Anonymous poster hash: 6986f...23a 2
Anglofil Skrevet 23. juni 2013 #18 Skrevet 23. juni 2013 Jeg tenker i grunn ikke på dem. De må få velge hva de vil med sine liv. Mvh Yvonne 3
Gjest Sakone Skrevet 23. juni 2013 #19 Skrevet 23. juni 2013 Du får det til å høres ut som det å finne seg en kjæreste er så lett? Ja kanskje det er lett å finne seg en kjæreste hvis målet bare er å ha en kjæreste. En kjærste bør jo være en man liker veldig godt, en man vil ønske å tilbringe tid sammen med, osv osv. Det er litt vanskeligere å finne en kjæreste som har de kriteriene. Er ikke sånn at de kan kjøpes på Rema ^^ 4
Gjest Hun 41 Skrevet 23. juni 2013 #20 Skrevet 23. juni 2013 Hvis de trives i sitt eget selskap og ønsker leve alene kan det være lurt. Har en dårlig erfaring med damer kan det fort skje selv med en attraktiv ung mann. Jeg vet om flere (5) attraktive unge menn som pulte på seg en unge før de var 22 år med damer som var verpesyke. Det er ikke lett for en ung mann når testosteronet er på topp en varm sommerdag. Jenta byr seg fram. Jeg er overbevist om at langt fra alle de 5 ungene var et uhell, der prevensjonen sviktet. I farten kan jeg si at flere av de nå lever et innesluttet liv uten omgang med andre. Klok av skade kan det fort bli mye runking og nett sex. Det er klart det tryggeste hvis en klarer få dekket ens behov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå