Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvordan jeg skal forklare dette, men jeg er en som får høre mange negative historier, folk jeg så vidt kjenner forteller om tvangstanker, spillegalskap, alkoholisme, voldtekt osv Greit nok det, sier jeg er lett å snakke med, men det som skremmer meg er at de sier de "føler de kjenner meg selv og at vi er ganske like".

Dette er folk jeg virkelig ikke kjenner, men kanskje har møtt en eller to ganger tidligere gjennom felles venner for mange år siden, føler ikke at jeg sliter spesielt heller eller utstråler negativ energi, de som kommer bort til meg er heller ikke folk som ser ut som de sliter. Så det jeg lurer på er om det kanskje er vanlig at sånne som åpner seg opp for nesten fremmede tenker at de de åpner seg for sliter med de samme problemene, eller om jeg kanskje ser ut som en som sliter. For de som kommer med historiene sine kan si ting som "hvis det er noe så må du bare si ifra"

Det er bare de jeg så vidt kjenner som kommer med slikt til meg, aldri fått høre negative historier av venner eller opplevd at venner har tenkt at jeg sliter.

Anonymous poster hash: 341b4...659
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er forresten mann

TS

Anonymous poster hash: 341b4...659
Skrevet

Jeg ville heller trodd du ser ut som og oppfører deg som en trygg og god person, og en man kan stole på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...