Gjest King James VI Skrevet 13. april 2004 #1 Skrevet 13. april 2004 jeg trenger et navn på en hoved person i en historie jeg skriver. men greier ikke og komme fram til noe har dere noen tips hva hoved personen kan hete ? bare for og si det at det må være et gutte navn siden hoved personen er mann. det kan være et navn fra hvor som helst i verden så vist noen har et forsalg så setter jeg pris på det.
Gjest LoisLane Skrevet 13. april 2004 #2 Skrevet 13. april 2004 Må få vite mer, ærede konge! Hva slags historie er dette? Nåtid, fortid, framtid? Realistisk, fantastisk? Morsomt eller alvor? Skal du ha både fornavn og etternavn?
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2004 #3 Skrevet 14. april 2004 Noen navn jeg synes kan passe bra i en historie er: Lennart Ludvig Bernhard Edvin Peder Sigurd og andre mannsnavn som helst ikke bør befinne seg blant de mest populære guttenavnene for tiden.
Gjest King James VI Skrevet 14. april 2004 #8 Skrevet 14. april 2004 jeg vil ikke si hva historien skal handle om. men jeg takker for forslagene det finnes muligheter at jeg bruker de historien kanskje jeg bruker en av de som hoved person.
rosett Skrevet 14. april 2004 #9 Skrevet 14. april 2004 Torjus Kniv Albert Krokus Erland Joss orddeling er gøyalt
Gjest King James Skrevet 14. april 2004 #10 Skrevet 14. april 2004 jeg takker for alle forsalgene jeg vil helt sikkert bruke de i historien men jeg har kommet fram til navn på hoved personen det blir Rurik Rurikoich....de navnene dere har sakt jeg kommer nok til og bruke noen av dem så takk for alle forsalgene... ------------------------------------------------------------------------------------- Gi Meg Et Sverd da dreper jeg deg gi min venn et sverd da dreper han meg.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 14. april 2004 #11 Skrevet 14. april 2004 for guds skyld stopp ord delingen!
Arwen Skrevet 14. april 2004 #12 Skrevet 14. april 2004 dysleksi er ikke selvpåført. Husk det jenter Jeg synes det er like vanskelig å lese dine innlegg Pterodactylkake :-?
Gjest LoisLane Skrevet 14. april 2004 #14 Skrevet 14. april 2004 jeg stopper ingenting........... mener du ikke Ingen Ting??? Sorry, kunne ikke dy meg. Ikke gi deg du, kongen! Gleder meg til å lese om Rurik Rurikoich! Liker bokstavrim, selv om dettte kanskje går litt langt. Får vi høre mer om historien?
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #15 Skrevet 15. april 2004 Hvis du skal skrive en historie bør du enten ha en god korrekturleser, eller så bør du: 1) Slutte med orddelingen (det heter f.eks. hovedperson - ikke hoved person) 2) Bli flinkere med tegnsetting (punktum og komma) 3) Huske på å starte hver setning med stor bokstav
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #16 Skrevet 15. april 2004 for guds skyld stopp ord delingen! Skal prøve å si dette på en fin måte; kan du ikke prøve å se forbi skrivefeilene? Vi skjønner jo hva King James V skriver uannsett? Begynner å bli litt lei av at du alltid skal "dritte" om den skrivemåten hans...
Gjest King James Skrevet 15. april 2004 #18 Skrevet 15. april 2004 ngen får høre om histoiren ingen får lese den..vel borsett fra dama men ingen andre...tja jeg skriver for meg selv..så da trenger jeg ikke bry meg om punktum eller komma men jeg prøver så godt jeg kan og bedre kan jeg ikke.ordeling ja det skal jeg slutte med.starte med store bokstaver. ja men når jeg ikke skal gi den ut og bare 1 person borsett fra meg skal lese det og da ja uansett jeg skal prøve og forbedre skrivinga men prøve det eneste jeg må finne ut nå er vilken by handlingen skal være i
Gjest Pet Skrevet 15. april 2004 #19 Skrevet 15. april 2004 Legg den til Kongsvinger. Der skjer det mye rare ting. Mye rare folk der ogå.
Gjest King James Skrevet 15. april 2004 #20 Skrevet 15. april 2004 tja Kongsvinger kanskje jeg skal tenke på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå