AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #1 Skrevet 23. juni 2013 Hei! Jeg er på utkikk etter en veske, en hverdagslig en som er av middels størrelse. Jeg har pleid å finne en del vesker på h&m og Zara, men syns utvalget er blitt dårligere på "mellomveskene". Dessuten syn jeg ikke er kvaliteten er bra nok, og jeg er klar for å investere i litt dyrere ting om jeg må. Kan noen av dere komme med noen tips, eventuelt legge ut bilder fra deres nyinnkjøpte vesker? Alle tips er gode tips Anonymous poster hash: fa4a7...040
Gjest DevilAngel Skrevet 23. juni 2013 #2 Skrevet 23. juni 2013 Jeg syntes Michael Kors har to fine vesker nå i veldig fine størrelser og farger Selma Den finns i 2 størrelser og forskjellige farger. Prisen ligger rundt 2000-3000 tror jeg. Hamilton Den finns også i 2 størrelser, selv er jeg ikke så begeistret for den lille størrelsen. Men, noen foretrekker den siden den er mindre. Denne kommer også i flere farger. Prisen ligger på 2600-3000 et sted. Ellers så har LV fine vesker, men veskene koster mer enn det man har råd til. Håper du finner deg en fin veske, kan du poste bilde av den vesken du har endt opp med i denne tråden? Litt nysgjerrig :D 😄
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #3 Skrevet 23. juni 2013 Jeg synes Michael Kors og spesielt Hamilton er litt tacky. Marc by Marc Jacobs har flere nøytrale vesker i ulike farger og størrelser (noen av dem er også litt harry, men utvalget av fine vesker er større) og er ikke så dyre. Anonymous poster hash: 9831b...f4b 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #4 Skrevet 23. juni 2013 Har du sett Dixie-veskene de selger her: http://hgvesker.no/ Koster rundt 1500,- Tøffe hverdagsvesker. De har også noen flotte, litt dyrere vesker fra Decadent, de er superflotte! Verdt en titt! Anonymous poster hash: fad59...371
Gjest Badabing Skrevet 23. juni 2013 #5 Skrevet 23. juni 2013 Jeg bruker sjelden den typen "pene damevesker", men Michael Kors-veskene gir meg litt samme feelingen som Guess gjorde da det var populært. Men om jeg skulle kjøpt en slik veske til en overkommelig pris, synes jeg MBMJ Too Hot To Handle Tote er ganske fin, eventuelt Decadent som AB foreslår.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #6 Skrevet 26. juni 2013 Jeg liker veskene til Jo Totes (er egentlig fotovesker da, med skillevegger som man kan ta ut). Gracie er min favorittmodell: http://www.jototes.com/collections/gracie Anonymous poster hash: cdaeb...1cf
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #7 Skrevet 28. juni 2013 ville sett på Aldo! Anonymous poster hash: e1900...9a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå