Gjest Fredrik Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Hei. Mann 25, er ilag med kvinne 25 (vært ilag noen år nå). Alltid har vi snakket om hvilket klesplagg som er sexy på henne, hva som fremmhever de sexye brystene, hva som viser rompen, lårene osv.. Klesplagg som er sexy å ha på når man holder på osv.. Hvilken kroppsdeler er sexy på en kvinne osv. Men vi har aldri snakket om mann, hva en mann generelt sett er sexy i, hva en mann kan kle på seg før å bli litt ekstra sexy under økten. Hvilken kroppsdeler som er sexy på en mann osv.. Så jeg stiller dette spørsmålet til dere kvinner her inne. Hva er det egentlig som er sexy ved en mann, både sexuelt å ikke sexuelt. Ansikt, kropp, å hvilken kroppsdel osv. Hva burde man ha på sex under sex økten eller før. Hva er sexy!? Trener å er sånn passe fit, å vet jo hva jeg selv synes er "nice" på meg selv.. Liker V formen på kroppen, armene å litt slikt.. Mvh Fredrik.
Gjest LonelyAngel Skrevet 22. juni 2013 #2 Skrevet 22. juni 2013 Hva med å spørre henne? Kvinner tenner på like mye forskjellig som menn. Personlig liker jeg menn som er litt barske og tar kontroll, de trenger ikke ha spesielle klær. Sexy kostymer for menn, er ikke sexy. P.S Det er alltid fint å være litt sommerbrun. 1
Gjest Valentina Skrevet 23. juni 2013 #3 Skrevet 23. juni 2013 3 dagers skjegg,hår på kassa og en laidback klesstil funker. Sterke armer også er noe av det gjør en mann sexy i mine øyne.
Gjest Teta Skrevet 23. juni 2013 #4 Skrevet 23. juni 2013 Jeg synes at en mann er mer sexy med boxeren på enn av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå