Jens Skrevet 13. april 2004 #1 Skrevet 13. april 2004 Nå rett før bryllupet merker jeg att jeg slapper veldig av. LITT FOR MYE!!Hodet er liksom ikke helt med. Føler liksom att alt er ordnet og fix ferdig, og blir nesten litt skremt av meg selv Flere som har giftet seg som hadde det sånn?Trodde jo jeg skulle være helt på tuppa!Det er jo fortsatt ting som må gjøres, men leser se og hør isteden!!!
Jens Skrevet 13. april 2004 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2004 Kanskje jeg bare er så glad over att planleggingen er over?Og att vi forhåpentligvis er i havn, og att det som gjøres fra eller til nå ikke vil spille noen rolle?
monja Skrevet 13. april 2004 #4 Skrevet 13. april 2004 Sånn hadde jeg og det. Den siste tiden før den store dagen fikk jeg litt sånn "det - går - som - det - går" feeling. Og det var i bunn og grunn deilig å slappe helt av og tenke på andre ting. Til min store forbauselse (og glede) gikk faktisk dagen knirkefritt. Bare gled deg, ikke stress og nyt det til det fulle
kimmi Skrevet 13. april 2004 #5 Skrevet 13. april 2004 . kjenner meg igjen. vi gifter oss i juni, men jeg merker allerede nå at jeg blir stressa for at jeg stresser så lite!!!! og selv vet jeg at slettes ikke alt er i boks ennå..... why is it so???
Jens Skrevet 13. april 2004 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2004 Helt usaklig att jeg stresset som en gaaal for 10 måneder siden, og nå 4 dager før slapper helt av!!
meta Skrevet 13. april 2004 #7 Skrevet 13. april 2004 SÅnn hadde jeg det også. Hadde kontroll og alt var i boks. Jeg ble også litt stressa for at jeg ikke stresset, men alt gikk i skjønneste orden Lykke til i helgen da
Pusekatt Skrevet 13. april 2004 #8 Skrevet 13. april 2004 Jens - det der er helt normalt, og tyder på at du er bra i rute! For min del gikk selve bryllupsdagen helt supert for seg, men da vi skulle ha bryllupsfester hjemme, følte jeg meg veldig godt forberedt i forkant, for så å nesten få nervøst sammenbrudd dagen før fordi det var masse sånne smådetaljer jeg ikke hadde 100% oversikt over (f.eks. salt til tequila-shots'ene, strømskinne til stereoanlegg og prosjektor, blokk til gavebordet, lighter/fyrstikker til lysene, tannpirkere etc). Mitt tips er å gå gjennom alle MULIGE fjasedetaljer du kan tenke deg, før du slapper av den resterende tiden med verdens beste samvittighet. Håper du får en fantastisk dag!!!!
Augustbrud02 Skrevet 14. april 2004 #9 Skrevet 14. april 2004 Jeg var også ganske rolig, bortsett fra når telefonene strømmet inn med ting som ikke var i orden (men som vi ikke kunne styre, f.eks at bryllupssuiten plutselig var under oppussing...) og bortsett fra aller siste dagen før bryllupet. Men foruten det var vi veldig rolige og bare koste oss egentlig. Men vi visste jo at vi stort sett hadde kontroll på det vi kunne ha kontroll på også da...
Engel Skrevet 14. april 2004 #10 Skrevet 14. april 2004 Jeg og ble veldig avslappet, faktisk så fikk jeg en "jeg-gir-blaffen-i-alt-så-lenge-vi-blir-gift"-holdning, og det tror jeg var veldig sunt. Så det at det var noen småting som gikk skeis gjorde meg absolutt ingen ting! (og det var heller ingen andre som la merke til det.)
Monimos Skrevet 14. april 2004 #11 Skrevet 14. april 2004 Jeg hadde det litt på samme måten 4 dager før, men 2 dager før, og dagen før dagen hadde jeg et tonn av ting som måtte gjøres da og som jeg ikke kunne ha gjort lenger på forhånd, og derfor ble disse dagene ganske stressende......Løp fra det ene til det andre... På selve dagen var jeg helt rolig. Ble nesten litt bekymret over at jeg ikke var det spor nervøs på forhånd. Det var deilig å sitte hos frisøren og bare slappe av og kose meg. Da var det ikke noe mere jeg kunne ha gjort uansett, liksom. Lykke til og NYT DAGEN! Den går altfor fort. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå