Gå til innhold

Avbestillingsforsikring og bekkenløsning.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sambo bestilte guttetur på en uke for en god stund siden, men siden turen er forholdsvis nært opp mot termin (uke 36/37) så inkluderte han også en avbestillingsforsikring fra sas.

Problemet er nå er bare at jeg har fått ganske heftig bekkenløsning, og jeg sliter med å takle hverdagen. Får jo mye hjelp av min kjære, men synes de 8 timene han er på jobb er en evighet for tiden. Blir liksom bare lenket til sofaen/sengen, uten å klare å gjøre så mye mer. Vi har jo også en hund som trenger tisseturer i løpet av en dag, og bare det er tiltak!

Jeg har ikke lenger lyst til at han skal reise, og han har heller ikke lyst til å reise når jeg har så vondt som jeg har. Klarer ikke å se for meg at jeg skal klare å ta vare på meg selv, hunden og hus.

Har spurt min mor om hun kunne være her, men hun hadde planlagt en sverigetur med venninnegjengen akkurat da. Men hun la til at hun mer en gjerne kunne avbestille den turen. Har likevel ikke lyst til å be henne om det, hun har akkurat kommet seg etter langvarig sykdom, så synes nesten hun fortjener den turen.

I alle fall!
På sas sin avbestillingsforsikring så er vilkårene for refundering slik;

• Komplikasjoner ved graviditet som rammer deg, din ektefelle/partner eller samboer

Vil dette være en slik komplikasjon? Tenker kanskje at de mener noe mer akutt, men bekkenløsning er jo per deffinisjon en komplikasjon av svangerskapet..

Hjelp?

Anonymous poster hash: 9a3e3...598
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring SAS.. Selv om vi synes det høres ut som om forsikringen dekker så hjelper det ikke så mye hvis SAS er uenig:-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...