Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, bare le. Det hele fikk meg i vært fall til å bli kvalm.

Her er saken. Jeg og samboeren min passer på hunden til venninna mi nå i helgen i og med at hun er bortreist. I kveld lå kjæresten min i sengen vår å koste med hunden (stor hund). Når jeg kom oppi å la meg ved siden av, ser jeg plutselig at kjæresten min har DEN benner'n! Jeg spurte han hvorfor i alle dager han hadde ståkuk! Først benektet han for å ha det, men så sa han etterpå at det var fordi han måtte tisse. (?)

Helt satt ut jeg. Får en mann ståkuk når han er tissetrengt? Husker at en kamerat av kjæresten min en gang sa til meg at kjæresten min er en kåt jævel.

Eh...?? Mannen er 25 år.

Anonymous poster hash: 3c48a...6de
Videoannonse
Annonse
Gjest Nefertiti.
Skrevet

Tror ikke det hadde noe med hunden å gjøre. Han hadde kanskje en "kåt" dag eller lot fantasiene fly. Hadde ikke hengt meg opp i det.

• Liker 7
Skrevet

Er det noe som helst her som tilsier at det var på grunn av hunden av kjæresten din hadde ereksjon? Det er fullt mulig å ha ereksjon selv om det er bikkjer i nærheten.

• Liker 2
Skrevet

Alt man skal problematisere....

• Liker 8
Skrevet

Det er jo mulig han bare hadde en "kåt" dag som Nefertiti sier. Tror ikke menn pleier å få ståpikk når de skal tisse - da kan de nemlig ikke det for da spruter det jo i alle retninger....

• Liker 2
Gjest sweetsugar
Skrevet

Herregud, trenger jo overhodet ikke være pga bikkja. Kansje han bare var kåt, å ventet på deg?

AnonymBruker
Skrevet

Hadde han nettopp sovet? Om samboeren min våkner med stå så må han som regel veldig på do (tisse)

Anonymous poster hash: 8908a...739
Skrevet

Hva slags hund er det da?

Tror ikke menn pleier å få ståpikk når de skal tisse - da kan de nemlig ikke det for da spruter det jo i alle retninger....

Hæ?

Skrevet

Herregud, trenger jo overhodet ikke være pga bikkja. Kansje han bare var kåt, å ventet på deg?

Trengte ikke være kåt engang. Ereksjoner kommer og går som de vil.

Gjest Niema
Skrevet

Grunnen til at menn ofte våkner med stå er nettopp at de må tisse. En eller annen mekanisme sørger for at de ikke tisser på seg, akkurat som det er umulig for de å urinere mens de har sex.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir kåt av å bare ligge i ei seng sååe. :P Jeg er jente.

Anonymous poster hash: 5fd5c...a7e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Niema har helt rett: Vi kan gjerne få ereksjon når vi virkelig må på toalettet, nettopp fordi det gjør det nærmest umulig å "ha et uhell".

Dette er uansett en komplett ikke-sak. Det er massevis av årsaker til at helt vanlige menn kan få ereksjon i en sådan stund, og ingen av dem involverer hund. Forstår dog godt at han først forsøkte å benekte det, dersom han vet at du lager en sak av selv ting som dette. Ærlig talt.

Anonymous poster hash: d0cfa...0cd

• Liker 5
Gjest sweetsugar
Skrevet

Trengte ikke være kåt engang. Ereksjoner kommer og går som de vil.

Selvfølgelig, men var nå bare for å få frem at det ikke trengte å være hunden først og fremst

Gjest Svampebob1
Skrevet

Hahah! Mye rart dere henger dere opp i. Er jo bare utrolig komisk da :-D.

Dessuten er det ikke alltid noe man styrer. Lillemann kan leve sitt eget liv. Jeg er helt sikker på at det ikke var pga. bikkja. Det hadde vært for sært. Kanskje det var deg han tenkte på? ;-)

Skrevet

slapp av, han er sikkert bare veldig glad i hunder -og det er jo positivt, ikke? :)

Skrevet

Har neppe noe med hunden å gjøre, jeg hadde en kjæreste en gang som fikk stå da han gikk med gressklipperen og jeg tror ærlig talt ikke at han følte en spesiell dragning mot den.

• Liker 5
Skrevet

Grunnen til at menn ofte våkner med stå er nettopp at de må tisse. En eller annen mekanisme sørger for at de ikke tisser på seg, akkurat som det er umulig for de å urinere mens de har sex.

Det er ikke umulig å tisse mens man har sex, hvis man absolutt har lyst.

Skrevet

Jeg fikk ståkukk når jeg gjorde lekser engang.. Betyr det at lekser gjør meg tenkt.. nei.

Det heter Roner... Random Boner

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er utro og planlegger å rømme vekk med hunden til venninna di!

Anonymous poster hash: b7248...76b
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...