Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2004 #1 Skrevet 13. april 2004 Hva slags kropp skal jenta ha? Vet de fleste gutter sikler etter kropper ala Britney Spears, men de aller færreste damer ser sånn ut... Liker dere tynne jenter eller skal de ha litt kvinnelige former? Blond eller mørk? Hva skal være pent, hva er viktigst (smilet, hvite tenner, pent ansikt, stram rumpe??).. Hva skal hun gjøre for å få din oppmerksomhet (les: du kjenner henne litt fra før, evt møtes på fest i blant, hun liker deg..hvordan skal hun vise det for at DU skal bli interessert...?
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2004 #2 Skrevet 13. april 2004 så lenge en jente ikke er overvektig, så kan hun ha en fin kropp, store og små pupper, smale brede hofter osv. hårfarge -fasong, farge på øyne, hudfarge er uvesentlig. det er viktig at jeg synes hun er pen, pent smil og pene øyne. for å få kontakt, få øyekontakt, prate med meg, gi komplimenter.
Barbie Skrevet 13. april 2004 #3 Skrevet 13. april 2004 Ikke bry dere om de indre kvalitetene, de er ikke så viktige! :-? Bare jenta er vakker, så kan hun gjerne være ond!
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2004 #4 Skrevet 13. april 2004 så lenge en jente ikke er overvektig' date=' quote'] Ja, gutta går rundt og regner ut jentenes BMI på fest... Hva er overvektig?? Jeg synes menn virker ekstremt opptatt av kvinnekroppens størrelse. Husk at kvinner naturlig har mer kroppsfett enn menn - vi er større, har større volum. DVs. hvis vi fikk lov å være sånn vi skal være. I dag er kvinner, i hevrt fall jenter under 25, NEDSLANKET!! Det er sykt å være så tynne at man går inn i str. 34 på H&M, slik veldig mange ser ut til å gjøre. Veldig få er faktisk elefantstore.
Milly:) Skrevet 13. april 2004 #5 Skrevet 13. april 2004 Det er sykt å være så tynne at man går inn i str. 34 på H&M' date=' slik veldig mange ser ut til å gjøre. [/quote'] Er det sykt? Nå må du ikke dømme andre veien heller da...mange som har komplekser fordi de er for tynne, blir mobbet/ertet for det. Tror egentlig ikke vi jenter blir fornøyde uansett hvordan vi ser ut...alltid noe vi vil forandre på
Usikker Skrevet 13. april 2004 #6 Skrevet 13. april 2004 Hvorfor tror vi jentene at gutta KUN er opptatt av utseende???? Jeg vil faktisk tro "litt bedre" om gutter jeg....... Jeg blir litt oppgitt jeg - når jeg leser om all fokuseringen på utseende. Joda- jeg skjønner jo at det er en fordel å ha et tiltrekkende utseende.......... men, hva er det som er tiltrekkende da? :klø: Spør 10 forskjellige menn - og du vil få 10 forskjellige svar. Spør 10 forskjellige kvinner - og du vil få like mange forskjellige svar. Se dere rundt i samfunnet. Se på alle parene som finnes......... Synes dere det ser ut som om det er utseende som er viktigst? En person blir pen utfra øynene som ser............ Jeg snakket med en mannlig kompis forleden ang. dette med "å tenne på et annet menneske". Han sa flg: "Man tenner ikke på en pupp, ei rompe en flat mage eller lange ben. Man tenner på personen!" Synes vi heller skal fokusere mer på hvordan vi er som mennesker jeg - ikke bli "hysteriske" om vi får strekkmerker, rynker, cellulitter eller henge-pupper. Jeg er ganske overbevist om at om vi er hyggelige, blide, hjelpsomme, oppmerksomme, imøtekommende - ja så blir det lagt mye mer merke til enn om vi har "korrekt" puppestørrelse! Vær deg sjøl - vær ærlig!
Chiquita Skrevet 13. april 2004 #7 Skrevet 13. april 2004 Synes vi heller skal fokusere mer på hvordan vi er som mennesker jeg - ikke bli "hysteriske" om vi får strekkmerker, rynker, cellulitter eller henge-pupper. Usikker sier som alltid mye fornuftig...
Bønna Skrevet 14. april 2004 #8 Skrevet 14. april 2004 Jeg har alltid foretrukket kvinnelige former framfor beinrangler. Feks en liten kul nederst på magen er helt normalt, veldig feminint og dritsexy. Hardbodies har aldri vært noe for meg. Vamp er tingen. Brunetter er å foretrekke framfor blondiner. I motsetning til hva mange feminine utgaver av menneskeslekten åpenbart tror er faktisk ikke hankjønnet tankelesere. Den beste måten å gjøre ham oppmerksom på at du er interessert i ham, er ganske enkelt å fortelle ham det.
Gjest Semi-romantikeren Skrevet 14. april 2004 #9 Skrevet 14. april 2004 Hva slags kropp skal jenta ha? Vet de fleste gutter sikler etter kropper ala Britney Spears, men de aller færreste damer ser sånn ut... Liker dere tynne jenter eller skal de ha litt kvinnelige former? Blond eller mørk? Hva skal være pent, hva er viktigst (smilet, hvite tenner, pent ansikt, stram rumpe??).. Hva skal hun gjøre for å få din oppmerksomhet (les: du kjenner henne litt fra før, evt møtes på fest i blant, hun liker deg..hvordan skal hun vise det for at DU skal bli interessert...? Skjønner jeg rett nå så ønsker du å tiltrekke en spesiell person, eller hva? I så fall må du jobbe med det du har, og noen blikk, smil og komplimenter hjelper fint. Det skjønner de fleste av oss gutta. Har du ikke hvite tenner så rekker du vel ikke skaffe det til neste gang du møter ham.. Og som nevnt av andre: vi gutter har forskjellig smak. Noen liker tykk, andre liker tynne. Så signaliser din interesse med smil, blikk, komplimenter eller enda mer direkte "hei, jeg liker deg, jeg" så får du ta det derifra. Det sistnevnte skjedde meg sist, hvis du da bytter ut "hei, jeg liker deg, jeg" med klining ( hadde dog sikkert ikke funket hvis jeg ikke kjente henne fra før, og det var noe mellom oss)
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2004 #10 Skrevet 14. april 2004 Tror faktisk vi dømmer oss selv hardere om kroppen vår en det gutta gjør :-?
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2004 #11 Skrevet 14. april 2004 Ikke bry dere om de indre kvalitetene, de er ikke så viktige! :-? Bare jenta er vakker, så kan hun gjerne være ond! ja, det er mye ondskap!
Gjest Ethereal Skrevet 14. april 2004 #12 Skrevet 14. april 2004 Tror faktisk vi dømmer oss selv hardere om kroppen vår en det gutta gjør :-? Og dét kan jeg skrive under på :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå