AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Vurderer å kjøpe kjole herifra, men jeg har de siste dagene ikke fått opp bildene på siden. Fungerer liksom ikke helt å se på brudekjole uten bilder. Har prøvd to ulike pcèr nå og ipad men får ikke opp bilder med noen av dem. Får opp på forsiden, men ikke da jeg skal å se på ulike kjoler. Flere som ikke får opp bilder eller er dette bare hos meg? Anonymous poster hash: 9836c...1de
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Ingen som vil prøve? Her er siden jeg desperat prøver å komme inn på... http://www.jkdress.com/Wholesale-aline-wedding-dresses_c2228 Jeg får bare opp hvite firkanter der det skal være bilder:(Anonymous poster hash: 9836c...1de
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Jeg får heller ikke opp bilder.Anonymous poster hash: 94ccb...bf9
CathFoto Skrevet 24. juni 2013 #4 Skrevet 24. juni 2013 Kanskje de har fått pes fordi de bruker andres bilder ulovlig?
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 Sendte en e-post i dag tidlig om det var noe feil på siden, men har ikke fått noe svar:( Merkelig det der.....Kanskje de har fått pes fordi de bruker andres bilder ulovlig? Bruker de ikke egne bilder?Anonymous poster hash: 9836c...1de 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #6 Skrevet 24. juni 2013 Nei, de bruker jo originalbildene til de mer kjente merkene. De syr jo bare kopier. Anonymous poster hash: 489a9...305
CathFoto Skrevet 24. juni 2013 #7 Skrevet 24. juni 2013 Nei, de bruker jo originalbildene til de mer kjente merkene. De syr jo bare kopier. Anonymous poster hash: 489a9...305 Det stemmer
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #8 Skrevet 25. juni 2013 At det var kopikjoler det visste jeg:) Men tenker litt som så at bare kjolen holder den ene dagen så er det ikke så nøye.... Tre stykker jeg kjenner har prøvd å selge sine kjoler å ikke klart det. De har gått langt ned på pris. Den ene kjolen kostet ny 13.000,- og ho har ikke fått solgt den til 2000,- Da tenker jeg at jkdress kan være et greit alternativ. Men at de brukte orginalbildene til andre det viste jeg ikke. Er det noen som har andre tilsvarende å butikker å anbefale? Har kikket på jenjenhouse men der fant jeg ikke helt det jeg var ute etter.Anonymous poster hash: 9836c...1de
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #9 Skrevet 25. juni 2013 Men det er jo en grunn til at det er så billig... Stoffene de bruker er av en helt annen kvalitet enn i originalkjoler. Det er nok å kaste ett blikk på flere av kjolene på finn.no, så ser man at stoffene er av dårlig kvalitet. Jeg ser også en del skjeve sømmer og uregelmessige legg, men hvis alt dette ikke er så viktig, er det bare å kjøre på! Hvis det viktigste kravet ditt er at kjolen bare skal holde én dag, så er det jo greit med en kopikjole.Anonymous poster hash: da8e2...8b7 1
Gjest Adriane Skrevet 25. juni 2013 #10 Skrevet 25. juni 2013 Personlig ville jeg heller (og har) gått for litt dyrere kjole, rett og slett pga kvalitet på stoff og sømmer osv. Jeg kan på det sterkeste anbefale weddingdressfantasy.com Kjolene der koster litt mer, men allikevel en del mindre enn kjoler her hjemme. Anbefaler deg iallfall å ta en titt Og hun Tova Marc som er designer og eier salongen (dette er nettsiden til en liten brudesalong i New Jersey), er utrolig serviceinnstilt og hyggelig! Som sagt, her "ryker" du kanskje på rundt 4-5000 for kjole, men så er også kvaliteten en helt annen Ang toll og moms etc, så fikk jeg bare forenklet tollgebyr på litt over 300 kroner for min kjole (og vet at andre har fått det samme).
Evie Skrevet 25. juni 2013 #11 Skrevet 25. juni 2013 Jeg kjøpte min på jjshouse, mener dette er samme selskap bare ulike navn. Jeg er godt fornøyd!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå