Gå til innhold

fikk ,, falsk,, parfyme i gave

Anbefalte innlegg

Gjest spavalica
Skrevet

Hadde bursdag på torsdag. Daten kom fra ferie fra Tyrkia og kjøpte ,, Armani,, parfyme til meg. Sånne som selges på gaten i syden. Han ville at jeg skal spraye den på meg og det luktet ekkelt! Vi skulle ut og han kom på badet og sprayet den igjen i håret mitt :/ Jeg har lyst å kaste hele driten, men det blir dumt... det er gave... Men jeg vil ikke lukte dass heller !

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

mist den i gulvet

Anonymous poster hash: 7a155...6d4
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Si at du ikke liker lukten. Og du, anførselstegn skal stå oppe. Det er snakk om en "armani"parfyme, ikke ,,armani,,.

Anonymous poster hash: 97896...5ab
  • Liker 6
Gjest spavalica
Skrevet

Takk for rettelse, men det går fort i svingene når man skriver på mob. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Du kan miste den i gulvet eller være allergisk mot den.

Anonymous poster hash: 7fd7c...819
Skrevet

Da jeg var i Tyrkia så sa guiden at den parfymen som man kjøpte på gaten eller i bodene ikke var ekte parfyme

Og at det var noe greier som var blandet ut i vann . Han anbefalte at vi ikke kjøpte dette.

Kan hende daten din ikke var klar over dette men om det bare er noe falske greier så hadde jeg ikke brukt det.

• Liker 1
Gjest spavalica
Skrevet

Tusen takk! Tror jeg skal bruke allergi-unnskyldning :) Livsfarlig å miste 50 ml i gulvet. Da blir jeg aldri kvitt lukten ;)

Skrevet (endret)

Kan jo være han faktisk ikke var klar over det, eller så er han gjerrig og ville spare et par kroner og kjøpte det der istedenfor flyplassen :P Si at du har mistet den i bakken, letteste måten å komme unna dette på!

Angående å miste i bakken; spray litt på badet, på en håndduk f.eks, tøm resten i vasken, knus flasken (ute f.eks) og ta vare på bitene som du kan vise til han om du vil det. Tata :P

Endret av Tropic
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mannen er jo en idiot dersom han går på "mistet-i-gulvet-unnskyldningen".

Anonymous poster hash: 70dd3...505
  • Liker 1
Skrevet

Ja, kan være han ikke viste bedre :) ikke vær for hard mot han da :P han ville sikkert bare være god.. Ta i bruk tipset fra Tropic, og om du vil "rette" på han til en evt ny gave så veiled han og fortell om ting du liker, kanskje neste parfyme blir knallgod? :)

• Liker 1
Skrevet

Om unnskyldningen er for dårlig, så kan den muligens ha blitt stjelt/glemt fra garderoben i gymen eller på trening?

Skrevet

Bare vær ærlig å si at det ikke er din type lukt. Jeg hadde skjønt det iallefall.

Skrevet

Også får jeg føye til at Parfyme shopping er ekstremt viktig å kjøpe kvalitet hvis man skal gi det i gave.

Om jeg hadde gitt daten min en dårlig parfyme, så hadde jeg fått dårlig samvittighet.

En parfyme jeg hadde kjøpt skulle vært den som begge liker lukten på.

• Liker 1
Skrevet

Hadde erstattet den med den opprinnelige og kastet den gamle.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan jo være han faktisk ikke var klar over det, eller så er han gjerrig og ville spare et par kroner og kjøpte det der istedenfor flyplassen :P Si at du har mistet den i bakken, letteste måten å komme unna dette på!

Angående å miste i bakken; spray litt på badet, på en håndduk f.eks, tøm resten i vasken, knus flasken (ute f.eks) og ta vare på bitene som du kan vise til han om du vil det. Tata :P

Det var en god ide! Den ville jeg og brukt. :P

Anonymous poster hash: d43d4...3f2

Skrevet (endret)

Er det ikke bare å si du ikke liker lukten?

Endret av Inwe
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke bare å si du ikke liker lukten?

Han er ikke kjæresten hennes.

Anonymous poster hash: c427f...6df

Skrevet

Han er ikke kjæresten hennes.

Anonymous poster hash: c427f...6df

Jeg så det, så jeg retta teksten min

Gjest Vampen
Skrevet

Hvor vanskelig kan det være? Jeg fikk en ekte Armani-parfyme i gave som luktet død, jævler og råtne egg. Det er vel ikke verre enn å si at det ikke er helt din smak? Parfyme er jo en smakssak, i tillegg til at det lukter forskjellig fra person til person. Det bør være greit å si at det ikke er helt din smak.

Gjest Svampebob1
Skrevet (endret)

Hvor vanskelig kan det være? Jeg fikk en ekte Armani-parfyme i gave som luktet død, jævler og råtne egg. Det er vel ikke verre enn å si at det ikke er helt din smak? Parfyme er jo en smakssak, i tillegg til at det lukter forskjellig fra person til person. Det bør være greit å si at det ikke er helt din smak.

Helt enig med denne...

Og jeg skjønner ikke at det er mulig! Er dere virkelig så redde for å være ærlige?

Må man i det hele tatt si noe? Kast den og ikke bruk den. Om han spør, så si at du liker annen parfyme bedre. Da er du ærlig, du sparer følelsene hans og kanskje han lærer noe i samme slengen. Kanskje slipper han å kaste bort pengene sine på ting du ikke liker.

Endret av Svampebob1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...