Gjest PDB Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Hei! Mann 23 (med kjæreste 23). Nå er jeg å fruen i avstandsforhold i kun et par måneder til (har tiligere bodd ilag, flyttet pga jobb men flytter tilbake snart). Over de 5 månedene jeg har bodd borte har jeg kun vært på helge besøk 1-2 ganger i måneden, å sexen er det største problemet siden jeg har så stor sexlyst. Hun har nå invistert i sexleketøy som hun selv syns var pirrende, så hun selv kan få hevet lysten litt, etter som et leketøy me vibrator å greier vil få henne til å bruke denne et par ganger om dagen/uken... Har hatt litt problemer med lyst forskjell jeg å henne, men hun digger vist dette nye leketøyet selv om hun enda ikke har fått det, var jeg som kom med tanken, å det har hun faktisk aldri tenkt på.. Vet ikke hvorfor jeg skrev alt det.. Hehe.. Men iallefall, har dere forslag til hva jeg kan gjøre for å dempe lysten ? Er det feks noe leketøy der ute for menn som tilfredstiller litt mer enn bare en håndjobb ? Etter jeg hjalp henne med sexleketøy slo tanken meg om å invistere i det selv, men vet jo at sexleketøy for menn er ikke like utforsket på som for kvinner.. Så vet ikke hvilken nytelse man kan få ut av diversje leketøy.. Tenker da ikke på leketøy til 1000 lappen, men under der en plass er greit siden det kun skal brukes til nytesle, hehe.. Forslag folkens ? Mvh PDB
*Mocca* Skrevet 22. juni 2013 #2 Skrevet 22. juni 2013 Hva med å prøve Fleshlight? Fås i forskjellige varianter med forskjellig innside, med eller uten vibrering, kan få kjøpt feste til den slik at du kan feste den på veggen eller andre flater om du ikke vil holde den selv. Min mann har en uten vibrering eller noe, men han er veldig fornøyd med sin.
Gjest PDB Skrevet 22. juni 2013 #3 Skrevet 22. juni 2013 Okey. Hva me denne:https://www.kondomeriet.no/produkt/fill-her-up-vagina/25230575 ? Andre forslag ? Noen som har prøvd ? Fleshlight er som regel litt dyr da, med tanke på at jeg aldri har prøvd sexleketøy før, å er litt usikker på om det virkelig er noe godt i det hele tatt..
*Mocca* Skrevet 22. juni 2013 #4 Skrevet 22. juni 2013 619,- for fleshlight. Foreslo det siden jeg har både mann som er fornøyd og vet om andre som er veldig fornøyd, samt at du var på jakt etter noe under 1000,- Søk litt på erfaringer med fleshlight så kan du se hva menn sier om den. Min mann ønsker seg en fleshlight til med vibrering for å prøve. Har foreslått kopier for han også, men det vil han ikke ha... For med Fleshlight vet han at han får kvalitet. Lykke til på jakten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå