Gå til innhold

Pakkeliste syden

Anbefalte innlegg

Gjest Sunniva1
Skrevet

Hvor mye klær bruker dere å ta med til syden? Og hvor får man kjøpt vaskemiddel som går til lyse og mørke klær? Blir borte ei uke.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anastasia
Skrevet

Hei, jeg holder på å pakke til syden akkurat nå faktisk :) Ble 6 par sko, 3 bikinier, litt forskjellige skjørt, kjoler og shortser. Og et lass med sminke/hårprodukter. Men tok faktisk ikke så stor plass. Jeg gidder ikke ta med vaskemiddel, siden jeg bare er borte en uke. Men det finnes vaskemiddel i små poser på sånne reisebutikker, husker ikke hva de heter men pleier være sånne reisebutikker på kjøpesentre hvertfall. Også mener jeg de har det på flyplassen..

Skrevet

Noen hoteller har vaskemaskin. Du kjøper en slags for "mynt", som du putter i maskinen, og vasker klær. Jeg tar med like mye klær uansett om jeg blir borte 1,2 eller 3 uker. Vasker hvite og mørke separat.

2 kjoler, 2 par shorts, 4-5 topper, et skjørt, 1 tights til kjølige netter. 1 kardigan eller genser bør holde.

Badetøy, undertøy.

Hvis hotellet ikke har vaskemaskin, kan du kjøpe vaskepulver og vaske for hånd. Går fint!

Skrevet

Hvis jeg skal være borte en uke pakker jeg: 5 shorts, 7 topper, og noen fine kveldsantrekk :-) Da har jeg nok, så trenger ikke å vaske det iløpet av turen, legger det bare i poser ettersom det er brukt, og vasker det når jeg kommer hjem. Eventuelt skyller det godt i varmt vann først.

Gjest Sunniva1
Skrevet

Hei, jeg holder på å pakke til syden akkurat nå faktisk :) Ble 6 par sko, 3 bikinier, litt forskjellige skjørt, kjoler og shortser. Og et lass med sminke/hårprodukter. Men tok faktisk ikke så stor plass. Jeg gidder ikke ta med vaskemiddel, siden jeg bare er borte en uke. Men det finnes vaskemiddel i små poser på sånne reisebutikker, husker ikke hva de heter men pleier være sånne reisebutikker på kjøpesentre hvertfall. Også mener jeg de har det på flyplassen..

Mulig jeg tar feil nå, men er det ikke grense på 40 ml i sikkerhetskontrollen?

Gjest Anastasia
Skrevet (endret)

100 ml. Som må være pakket i gjennomsiktige poser.

Endret av Charmain
Skrevet

Jeg tar med vaskemiddel i pulverform.

Skrevet

Jeg har kjøpt biotex sine poser, kjekke å ha med. Jeg har med 4-5 kjoler, 2-3 shorts, noen singleter og 3-4 bikinier, en strandtunika, 2 strandhåndklær, 3-4 par fin sko og et par sandaler. 3-4 par beige g-strenger, kjekke å ha under sommerkjoler for de syns ikke igjennom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...