Jens Skrevet 13. april 2004 #1 Skrevet 13. april 2004 :o Gifter meg på lørdag og har helt glemt att jeg kansje trenger en form for jakke ute!Hvor sløv kan man bli????? :o Så, det er vell ikke noen som tilfeldig vis vet hvor jeg kan få kjøpt en litt brudete pusete sjalete jakke i oslo by???? Må jo le litt av meg selv da....Gåsehud på alle bilder!
*Lene* Skrevet 13. april 2004 #2 Skrevet 13. april 2004 Wooops...jaja, fort gjort Selv ville jeg nok ringt til brudesalonger! Men lykke til uansett :-)
Lullu Skrevet 14. april 2004 #3 Skrevet 14. april 2004 Vet ikke hvor du kan få kjøpe noe slikt, men jeg vet at du får leid cape, jakker på brudesalongene. Et langt cape m/ pels kostet 1 200,- å leie hvis jeg husker rett på Solgunn's Boutique på Lillestrøm. Pene, litt store skjerf kan du jo få kjøpt flere steder; Vivekes, skjerfbutikken på Oslo City (husker ikke hva den heter), B-Young m.m. Masse artige skjerf m/ div. pynt å få kjøpt nå. Prøv også butikkene der de selger selskapskjoler: Smuget mellom bygget ned til Steen&Strøm (sorry, nå står det HELT stille her). Ligger også en super butikk i Akersgaten, samme side som VG-bygget, på enden neste bygg når du går oppover mot kirken. Lykke til!!!!
Lissemor Skrevet 14. april 2004 #4 Skrevet 14. april 2004 skal dere andre ha jakke på bryllupsdagen??
Arwen Skrevet 14. april 2004 #5 Skrevet 14. april 2004 Skal sy lang dyprød fløyeslcape med stor hette!
blyg Skrevet 14. april 2004 #6 Skrevet 14. april 2004 I og med at vi gifter oss i Juni, tror og håper jeg at jakke blir unødvendig. Har ikke tenkt å skaffe meg en jakke... Hvis det skulle bli litt kaldt mens vi fotograferer, får jeg varme meg inntil min kjære!!
blåveis Skrevet 14. april 2004 #7 Skrevet 14. april 2004 Siden jeg skal gifte meg i november, skal jeg definitivt ha en jakke.. Men noen stor pusete cape el blir "for mye" for meg... Så jeg leter etter en enkel "dressjakke"-lignende lys sommerjakke.. tror, jeg.. Hva tror dere?
Gjest Poirot Skrevet 14. april 2004 #8 Skrevet 14. april 2004 Unik brudestudio (Akersgata) har noen caper som ser helt ok ut.
Wayah Skrevet 14. april 2004 #9 Skrevet 14. april 2004 Jeg skal ha jakke, selv om jeg gifter meg i juni. Det kan jo være kaldt på kvelden, selv om dagen blir strålende...
nessi Skrevet 14. april 2004 #10 Skrevet 14. april 2004 Det er ermer på kjolen min - så jeg satser på å ikke fryse helt i hjel den tiden vi må være ute.
Monimos Skrevet 14. april 2004 #11 Skrevet 14. april 2004 Har du planer om å være mye ute den dagen? Jeg hadde ingen jakke, sjal, cape eller lignende, men den eneste tiden jeg tilbrakte ute var på vei inn og ut av bilene. Det var så fort gjort at jeg rakk aldri å fryse, så jakke o.l. var det ikke behov for.
blåveis Skrevet 14. april 2004 #12 Skrevet 14. april 2004 Har du planer om å være mye ute den dagen? Skal jo bevege meg ut og inn (til og fra frisør, fotograf, vielsessted, middag osv) og det er ikke nødvendigvis så varmt i en taxi på en kald dag heller.. Vi skal dessuten ta noen ute-bilder, så da er det jo kjekt å ha jakken (om ikke på bildene.. ) Jeg ville også føle meg naken om jeg sat der og viste at jeg ikke hadde muligheten for å ta på meg en jakke.. Man kan jo få lyst til å ta seg litt frisk luft selv også?
tuji Skrevet 14. april 2004 #13 Skrevet 14. april 2004 Jeg giftet meg sent i september, og hadde ikke jakke. Følte aldri behovet heller. Om det er en dag man ikke fryser, så er det nettopp på bryllupsdagen. Man er så oppskjørtet at man blir varm bare av det, så jeg tror ikke du skal få panikk hvis du ikke finner noe!
blåveis Skrevet 14. april 2004 #14 Skrevet 14. april 2004 så jeg tror ikke du skal få panikk hvis du ikke finner noe! Panikk synes jeg ingen skal få over noe ved bryllupe.. Selv kommer jeg til å ta med meg en "vanlig" jakke (til nød den grønne goretex-jakka mi ) om jeg ikke finner en slik jeg ønsker meg (som jeg også har tenkt å bruke som vanlig jakke etterpå) bare for å ha muligheten til å ta den på meg om det blir kaldt..
Smilet Skrevet 14. april 2004 #15 Skrevet 14. april 2004 Jeg giftet meg i julen og hadde leid en rålekker mørk brun fløyelscepe på brudesalongen. Ring rundt å hør på de forskjellige brudesalongene og hør om de har noen jakker/ceper som du kan leie!
Brumm Skrevet 14. april 2004 #16 Skrevet 14. april 2004 Kjøp den en deilig juksepashmina på arts and crafts, koster vel ca.300 kroner, deilig og varm, og luner godt, bruker en sånn til bunaden min jeg, og de får du vel i alle farger? Har og vært i bryllup hvor bruden spiste mat, med jakka til brudgommen på seg, fordi det var så kaldt i lokalet..... Lykke til, og du, tror ikke gåsehud tar seg så gæærnt ut på bilder uansett altså, og litt blåskimmer på leppene gjennom leppestiften er jo KUN kledelig.. eller
Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2004 #17 Skrevet 14. april 2004 Jeg skal selge en hvit cape med offwhite pelskant... Brukte den i bryllupet mitt.. skikkelig prinsesse følelse.. Send meg en PM vist du er intr...
Gjest Tex Skrevet 14. april 2004 #18 Skrevet 14. april 2004 Jeg har akkurat bestemt meg for å kjøpe boleroen på damen nederst til høyre slik at jeg har jakke hver gang det trengs, i tillegg til at jeg skal bruke den i kirken. Jeg er en frossenpinn og må ha et eller annet, så jeg slår to sluer i en smekk. Men jeg skal få sydd om min litegran....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå