Gå til innhold

Bikini til oss med store pupper? Som ikke er tantete.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 21 år og har store pupper. På H&M og Cubus selger de opp til str 44. Det blir dessverre litt for lite for meg :( Jeg må opp en str. I truse bruker jeg 40/L, så det er ikke noe problem å finne truse,

MEN jeg finner ikke noe!! Jeg har vært på haugevis av nettbutikker, men bikinitoppene er så stygge og tantete, Urk. Det kommer nesten bare opp slike topper.

post-37809-0-94678900-1371923611_thumb.j

post-37809-0-17868500-1371927521_thumb.j

post-37809-0-41408000-1371928112_thumb.j

Når jeg endelig finner noen fine, så koster de jo en forume. Jeg har ikke råd til å betale 500 kr for en bikini.

Noen vet om en nettside der de selger bikini i store str? Som ikke er kjerring eller tantete? Kunne virkelig ha dødd for å gå med en bikini fra Victorias Secret :(

Anonymous poster hash: d41a6...faf
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bravissimo.com

Change.no (de har salg fra tid til annen)

Lace.dk.

Men du må nok opp i pris. Jeg bruker 65 G/H og har enda ikke funnet noen til fullpris under 600 for topp og underdel.

(men fikk to overdeler og en truse for 500 under salget i høst, hos Change)

Anonymous poster hash: 0dd32...d69
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg ikke råd til rett og slett. Jeg er stundent. Å betale 500 for en bikini blir dessverre for dyrt :( Den må koste under 300 hvertfall.

Skrevet

Brastop.com har bikinier iallefall :)
Synes ikke selv det er så fryktelig dyrt der..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også student, men fant ut jeg måtte ut med det uansett. Og så utrolig fin jeg følte meg i min første passende bikini =)

AnonymBruker
Skrevet

Irriterende at store str skal koste mer! :sur:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva enn du gjør, under noen omstendighet, aldri bruk bikinier som ligner på disse: http://i00.i.aliimg.com/img/pb/057/974/585/585974057_806.jpg

De er de mest forferdelige bikiniene som finnes. Alle gutta jeg kjenner pleier alltid å le og spøke om de som går med dem fordi det ser helt forferdelig ut.

Lite tips til dere damer.

Anonymous poster hash: 0355d...1b3
Gjest Nefertiti.
Skrevet

Jeg har store pupper (75H) og finner aldri noe på HM osv. Bruker 38 i truse, så det er ikke noe problem (som deg). Hvis jeg finner noe billig som passer, så sitter de dårlig (puppene hopper ut) eller jeg får sykt vondt i ryggen og nakken av å bruke de.

Jeg var på Change og fant en nydelig bikini som passet. Jeg er også student og synes at 500,- var utrolig dyrt. Men jeg kjøpte den likevel. Damen i butikken sa det var veldig god kvalitet, og at den helt sikkert holdt flere sommere.

Jeg føler meg kjempefin i den og jeg får ingen smerter i ryggen/nakken av å bruke den :) Jeg ser på det egentlig som en investering. Ikke gøy å fly rundt på stranden om sommeren hvis man skal føle seg stygg eller få vondt.

Hvis du absolutt ikke har råd, kan du kanskje spørre foreldre om de vil spytte inn litt penger for at du skal kjøpe den? :) jeg syns det var dyrt og "kjipe" penger der og da, men i ettertid er jeg storfornøyd! :)

Håper det ordner seg, og ønsker deg en god sommer!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva enn du gjør, under noen omstendighet, aldri bruk bikinier som ligner på disse: http://i00.i.aliimg.com/img/pb/057/974/585/585974057_806.jpg

De er de mest forferdelige bikiniene som finnes. Alle gutta jeg kjenner pleier alltid å le og spøke om de som går med dem fordi det ser helt forferdelig ut.

Hva er galt med den?

• Liker 2
Gjest Nefertiti.
Skrevet

Hva er galt med den?

Veldig upraktisk for folk med stor byste

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er galt med den?

Ser forferdelig ut. Får kroppen til jenta til å se veldig.. merkelig ut, av en eller annen grunn.

• Liker 1
Skrevet

det som er viktig er å alltid finne overdeler som holder dem på plass, så de ikke tyter ut på sidene.

Om noe tyter på sidene ser man automatisk stor ut, samme hvor smale vi er i livet.

Ikke så lett å google hva jeg mener, for jeg må titte igennom så mye vulgert...

Ellers må jeg si jeg har funnet mye hos australske seafolly, som utvalgte butikker fører.

65c6b58c52272acdebcb28a58bd48ef2.jpg6d0692b5e405584e0755936565d48563.jpg

Betsy Johnson bikini

263cbec7624b26abf618b19a2965f92f.jpg

Visit storage.uhqmodels.ru

76c61183de58780bdaa64e29b15aba28.jpg

• Liker 2
Skrevet

Halterneck er neppe særlig behagelig om brystene er store og tunge?

Skrevet

Halterneck er neppe særlig behagelig om brystene er store og tunge?

Jeg klarer ikke halterneck iallfall =)

• Liker 1
Skrevet

Du må uansett ut med mer enn 300 kr for en bikini. Jeg bruker 70E/65F og må opp i et firesifret beløp for noe som passer en som ikke vil gå i det samme som de 30 år eldre enn meg.

Skrevet

Typen min syntes også den er så grusom? Altså sånn type som bare går rundt livet. Skjønner ikke helt hvirfor, men har bare to slike da. De passer best til jenter med små bryster.

Skrevet (endret)

.

Endret av zazzles
Skrevet (endret)

Er dette en dårlig spøk?

Du kunne jo fått hun på bildet til å gå gjennom huk f.eks. så og si alle gutta hadde fått vondt i nakken.

Men det finnes helt klart mye mye finere alternativer ja ;)

Endret av Heeyaa
AnonymBruker
Skrevet

Du må uansett ut med mer enn 300 kr for en bikini. Jeg bruker 70E/65F og må opp i et firesifret beløp for noe som passer en som ikke vil gå i det samme som de 30 år eldre enn meg.

Hvor handler du da? Har 65G og har aldri kjøpt noe til over 1000? (men tett oppunder)

Skrevet

Hvor handler du da? Har 65G og har aldri kjøpt noe til over 1000? (men tett oppunder)

Jeg er ganske ung, og alt jeg finner på netty/change som koster rundt 400-600kr ser ut som noe for en trist firebarnsmor.

Er ikke noe stor fan av "posebher", men virker som om de bare har slikt eller helt enkle svarte eller hvite bher som ikke er spesielt lekre.

Har noen tips til flott undertøy som passer slanke kvinner med store pupper, skrik ut! De sjeldne gangene jeg finner en fin bh med stor nok cup, er den helt sinnsvakt stor rundt brystkassen (typ passende til en amerikansk dame, 90 cm rundt).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...