AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Traff han første gangen for 10 år siden, men har ikke hatt kontakt på mange år. Jeg vet jo hva som har skjedd på facebook, også vet jeg jo hva han har sagt. Han har foreslått at jeg kan besøke han og at han kan besøke meg. Kun noe han har foreslått. Det er ikke noe jeg har nevnt. Greia er at jeg skjønner ikke hva han vil. Vi har ingen felles venner nå... Jeg legger litt i det fordi jeg har vært betatt av han, og vi snakker godt sammen. Samtidig, så innstiller meg på at han ser på meg som en venn fordi jeg vil ikke bli skuffa.Anonymous poster hash: 7c0ed...79b Anonymous poster hash: cef8e...6fe
PanLi Skrevet 23. juni 2013 #2 Skrevet 23. juni 2013 Traff han første gangen for 10 år siden, men har ikke hatt kontakt på mange år. Jeg vet jo hva som har skjedd på facebook, også vet jeg jo hva han har sagt. Han har foreslått at jeg kan besøke han og at han kan besøke meg. Kun noe han har foreslått. Det er ikke noe jeg har nevnt. Greia er at jeg skjønner ikke hva han vil. Vi har ingen felles venner nå... Jeg legger litt i det fordi jeg har vært betatt av han, og vi snakker godt sammen. Samtidig, så innstiller meg på at han ser på meg som en venn fordi jeg vil ikke bli skuffa.Anonymous poster hash: 7c0ed...79b Anonymous poster hash: cef8e...6fe Oki. Spennende å gjenoppta kontakt med noen etter lang tid ....men - hvordan kjenner dere hverandre egentlig? Og hvordan/hvorfor kom dere i kontakt igjen nå? ..og...hva vil du?
Nettinettet Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Hvorfor spør du han bare ikke? -Hei, hyggelig at du har lyst til å treffes, men hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 PanLi: Vi traff hverandre gjennom felles venner på den tiden. Det var han som tok opp kontakten igjen. Jeg kjenner at det setter i gang litt gamle følelser hos meg. Jeg har definitivt lyst på litt mer. Nettinett: Han sier fordi at det hadde vært hyggelig. Anonymous poster hash: cef8e...6fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå