Gå til innhold

Jenter som tar lite initiativ ødelegger forhold...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har praktisk talt vært sammen med en jente i snart 1 måned nå, men det er nesten alltid jeg som tar initiativ til å møtes. Hun sier alltids ja til å møtes og vi har det morsomt sammen og sexen er kjempebra, likevel har jeg nå fått nok. Hvis jeg ikke tar kontakt, er hun helt stille. Hverken ringer eller melder.

Før forrige helg bestemte jeg meg for å se om hun i det hele tatt bryr seg. Vi møttes onsdag og jeg hadde ingen kontakt med henne frem til helga. Da var jeg såpass lei at jeg dro ut med en venninne. Vi endte opp med å dra hjem til henne og hadde sex. Jeg hørte ikke noe fra hun jeg holder på med før tirsdag. Da spurte hun om jeg var sint på henne.

Jeg unnskylder ikke min oppførsel her og jeg burde ha snakket med henne (vi har snakket om det før da), men hva er det med jenter som omtrent aldri tar initiativ? Som bare sitter hjemme og venter?

Anonymous poster hash: ab819...3b2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har praktisk talt vært sammen med en jente i snart 1 måned nå, men det er nesten alltid jeg som tar initiativ til å møtes. Hun sier alltids ja til å møtes og vi har det morsomt sammen og sexen er kjempebra, likevel har jeg nå fått nok. Hvis jeg ikke tar kontakt, er hun helt stille. Hverken ringer eller melder. Før forrige helg bestemte jeg meg for å se om hun i det hele tatt bryr seg. Vi møttes onsdag og jeg hadde ingen kontakt med henne frem til helga. Da var jeg såpass lei at jeg dro ut med en venninne. Vi endte opp med å dra hjem til henne og hadde sex. Jeg hørte ikke noe fra hun jeg holder på med før tirsdag. Da spurte hun om jeg var sint på henne. Jeg unnskylder ikke min oppførsel her og jeg burde ha snakket med henne (vi har snakket om det før da), men hva er det med jenter som omtrent aldri tar initiativ? Som bare sitter hjemme og venter? Anonymous poster hash: ab819...3b2

Kanskje hun venter på at du ikke spør om å treffes, så for at hun kan spørre :)

Skrevet

Det kan være flere grunner til det.

Det kan være at hun vil se hvor interessert du er. Eller at hun føler forholdet langt på vei er på dine premisser og at hun derfor ikke vil "mase".

Uansett lavmål av deg å ha sex med en annen når du selv anser deg selv som i et forhold. Og det etter 1 mnd...

• Liker 5
Skrevet (endret)

Det kan være at hun ikke vil virke overivrig og masete. Det er en vanskelig balansegang, spesielt hvis man kanskje ikke er så vant til forhold.

Selv var jeg livredd for å ta initiativ, aller mest fordi jeg hadde blitt avvist så mange ganger før. Jeg var redd for å virke masete og klengete. Men hvorfor hun er som hun er kan kun hun vite, og jeg ville tatt meg en prat med henne hvis jeg var deg. Ta det i en vennlig tone og prøv å høre med henne hvorfor hun oppfører seg som hun gjør.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være flere grunner til det.

Det kan være at hun vil se hvor interessert du er. Eller at hun føler forholdet langt på vei er på dine premisser og at hun derfor ikke vil "mase".

Uansett lavmål av deg å ha sex med en annen når du selv anser deg selv som i et forhold. Og det etter 1 mnd...

Jeg vet og unnskylder ikke det. Likevel synes jeg det er fryktelig slitsomt å hele tiden være den som tar initiativ; den som holder ting gående. Som er veldig rart, da hun sier alltids ja til å møtes og hun er veldig kjærlig når vi møtes. Jeg er en blanding av veldig forvirret, irritert og kanskje litt usikker. :(

Skrevet

Jeg vet og unnskylder ikke det. Likevel synes jeg det er fryktelig slitsomt å hele tiden være den som tar initiativ; den som holder ting gående. Som er veldig rart, da hun sier alltids ja til å møtes og hun er veldig kjærlig når vi møtes. Jeg er en blanding av veldig forvirret, irritert og kanskje litt usikker. :(

Da synes jeg du skal si noe om hennes manglende initiativ til henne. Si at du lurer på hvorfor hun aldri tar kontakt. Jeg skjønner at det er vanskelig å stille seg litt sårbar som man gjør når man sier det men det må da være bedre enn å gå å lure slik du gjør nå.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sagt klart i fra.

Typen til søsteren min sa ihvertfall klart i fra i starten på forholdet at om hun ikke tok mer initiativ, så kom det ikke til å funke. Det fikk fart på sakene skal jeg si deg. De har nå vært sammen i 3 år. Så du må si ifra mann!

Anonymous poster hash: 0522a...9ca
Skrevet

Jeg tror ikke dette forholdet har noen fremtid med tanke på at du har klart å være utro allerede etter kun en måned.

• Liker 6
Gjest Gjest
Skrevet

Er du virkelig en sånn drittsekk? Har sex med ei "venninne" mens du holder på med en annen? Skjønner du ikke at jenta bare er usikker da..... Er derfor hun lar deg styre forholdet. Sikkert redd for å mase og bli avvist. Du virker utrolig umoden..

Skrevet

Et godt tips fra en gammel erfaren rev i kjærestefaget: Kommunikasjon, kommunikasjon, kommunikasjon......Snakk med henne...!! ikke oss...

Dessuten: Utro etter kun 1 mnd... har jo lyst til å spørre om hvor gamle dere er, men holder meg for god til det... du har nok uansett mye å lære ;)

• Liker 3
Gjest Naria
Skrevet

Dersom du opplever det samme igjen i et annet forhold, for jeg går utfra at hun har dumpet deg, så si i fra.

Jeg kan tenke meg hun har vært livredd for å virke for masete og at det skulle skremme deg bort.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke å være utro når man har behov som må tilfredsstilles men som ikke tilfredsstilles i hjemmet. Da er det noe man må gjøre, på samme måte som man må ha mat.

Anonymous poster hash: 7cff1...618
Skrevet

Det er ikke å være utro når man har behov som må tilfredsstilles men som ikke tilfredsstilles i hjemmet. Da er det noe man må gjøre, på samme måte som man må ha mat.

Anonymous poster hash: 7cff1...618

Herregud for en kronidiot du er. Sammenligner du behovet for mat og sex? Mat behøver du for å leve. Sex behøver en derimot ikke for å leve. Slike som deg er notorisk utro og kommer opp med den ene dårlige unnskyldningen etter den andre for å forsvare lavmålet deres. Jeg spyr av dere.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...