AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Hører det med å være sjener og asosial og da drømme veldig mye om det som ikke er oppnåelig? Sånn som folk en kunne tenke seg en natt med? Jeg trodde det var en periode da jeg var i tenårene, men har nå som rundt 30år like drømmer. Eller er det noe med personligheten min? Anonymous poster hash: ca854...31e
Inwe Skrevet 22. juni 2013 #3 Skrevet 22. juni 2013 De fleste drømmer vel om ting/personer som er uoppnåelige, uavhengi av personlighet. Vil jeg tro iallefall. Innimellom viser det seg forsåvidt at det du trodde var uoppnåelig var fult oppnåelig 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #4 Skrevet 22. juni 2013 De fleste drømmer vel om ting/personer som er uoppnåelige, uavhengi av personlighet. Vil jeg tro iallefall. Innimellom viser det seg forsåvidt at det du trodde var uoppnåelig var fult oppnåelig Er du så heldig å finne en som ikke var så uoppnåelig alikevel, heldige du! Anonymous poster hash: ca854...31e
Inwe Skrevet 23. juni 2013 #5 Skrevet 23. juni 2013 Er du så heldig å finne en som ikke var så uoppnåelig alikevel, heldige du! Anonymous poster hash: ca854...31e Nja, det var vel ikke så heldig alikevel egentlig, bare der og da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå