Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg har en veldig stabil syklus på 31-32dager. Brukt babycomp som prevensjon i 2år så har en god oversikt

Idag er jeg på dag 27 og sist jeg gikk på do så ser jeg at jeg har blødd. Ikke så mye som jeg pleier når mensen starter og har ikke hatt noe menssmerter, noe jeg alltid pleier å ha en god stund før jeg begynner å blø. I løpet av de 2årene jeg har brukt babycomp har jeg ikke fått mensen så tidlig heller.

Ser nå at jeg fortsatt blør litt, ikke så mye at jeg trenger tampong eller bind, men nok til at det er greit med truseinnlegg.

Er litt nysgjerrig og lurer på om dette kan være en festeblødning? Noen her som har noe erfaring og vet om man kan blø "såpass mye" ved en festeblødning?

Jeg har alltid trodd at man kun blør et par dråper ved festeblødning så har ikke så mye peiling på sånt.

Har et barn fra før og hadde ingen festeblødning når jeg ble gravid med han.

Anonymous poster hash: 42a67...02b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri festeblødning. Har bare få uker igjen til termin nå og har ikke blødd 1 dråpe siden siste menstruasjon før jeg ble gravid.

Noen har festeblødning, men jeg har inntrykk av at det er litt mer som utflod med en dråpe blod i...

Ellers ville jeg bare si at jeg har fått positiv graviditetstest 8, 9 og 10 dager etter eggløsning (målt med eggløsningstester så noen lunde riktig tidspunkt - også i forhold til stabile sykluser...) så du kan jo ta en test nå og se om du er gravid? :-)

Lykke til- håper det går veien for deg:)

Anonymous poster hash: 8a63e...332
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, men det var nok mensen som kom snikende uten forvarsel ;)

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Ja festeblødning har jeg skjønt er bare noen få dråper blod. Er gravid for andre gang (mistet første gangen så da blødde jeg) og har ikke hatt festeblødning noen gang, heller ikke blødd en eneste dråpe i dette svangerskapet siden siste mens i januar (herlig! savner ikke mensen, hehe)

Lykke til videre! Kanskje neste syklus ;)

Anonymous poster hash: 162e0...368
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste litt og så at det kunne variere, fra noen dråper eller slim med litt blod i, til litt og litt i flere dager som kan forveksles med mensen.

Igår blødde jeg sånn bittelitt av gangen og det er ikke sånn mensen pleier å starte hos meg, men idag tidlig fossblødde jeg så det var nok mensen, syklusen min er nok på en snurr :P

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...